Wstęp

10.9K 666 66
                                    

1.Co będzie Ci potrzebne?

Pierwszą i najważniejszą rzeczą jakiej będziesz potrzebować jest czas. Wiedz, że nigdy nie nauczysz się języka, jeśli nie poświęcisz odpowiedniej ilości czasu na jego naukę.

Przedmioty, których potrzebujesz do nauki, to długopis bądź ołówek. Osobiście na początek polecam pisać ołówkiem, gdyż można szybko zmazać błędy. Pamiętaj żeby był on porządnie naostrzony! Druga rzecz to jakieś kartki lub zeszyt.


2.Ucz się systematycznie!

Nie oczekuj, że nauczysz się koreańskiego, jeśli nie będziesz systematycznie się go uczyć. Zwłaszcza wtedy, kiedy chcesz szybko posiąść umiejętność posługiwania się nim. Zatem systematyczność to podstawa. Nawet zwykłe pięć minut dziennie w zupełności wystarczy. Zapamiętując jedno słowo na dzień, zyskujesz 365 słów w roku.


3.Nie zniechęcaj się!

Nawet gdyby okazało się, że czasami masz jakieś trudności ze zrozumieniem czegoś, to nie powód by się poddawać. Ktoś kiedyś powiedział: ''Jeśli inni ludzie potrafią się czegoś nauczyć, to TY też będziesz w stanie to zrobić''. Trochę wolniej czy szybciej, nie ma to tak na prawdę większego znaczenia. Po za tym życie własnie na tym polega, że mamy trudności i wszystkich się nie pozbędziemy. Ucząc się na błędach, możemy się sporo nauczyć. 

Kiedy zaczniesz się zniechęcać, pomyśl sobie, że skoro ludzie w Korei na porządku dziennym używają koreańskiego, to niby dlaczego miałbyś się go nie nauczyć?


4.Uwierz w swoje umiejętności!

Tak naprawdę nie ma rzeczy niemożliwych. Jeśli pomyślałeś, że są, to tylko i wyłącznie dlatego, że uważasz je za niemożliwe do zrobienia. Jednak gdy pomyślimy, iż są one możliwe, to takie będą. Wszystko zależy od nas samych. Jeżeli pomyślisz, że nie dasz rady tego zrobić, to twój mózg będzie do tego dążył. Tak samo jest w drugą stronę.


5.Ciężka praca!

Nie myśl sobie, że nauczysz się języka w kilka dni bądź miesięcy. Gdy chcesz cokolwiek w życiu osiągnąć, musisz najpierw się o to postarać. Choć na początku, ciężka praca brzmi nie zbyt przyjaźnie, ważne jest byś zamienił ją w przyjemność. W skrócie, dzięki niej będziesz mógł wszystko.


Wiesz już co robić i czego potrzebujesz. Trzeba teraz tylko zacząć wdrażać to w życie. Pozostaje nam zabrać się do nauki :)

Jak zacząć się uczyć żeby się nauczyć języka koreańskiego? - Alfabet 한글Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz