Nadya'yla Kerem'in gözünde güneş bile bir başka doğuyordu artık.
Ayakları yere deymiyor,dünya gözlerine toz pembe görünüyordu.
Sihirli bir deynek deymiş,hertarafı sanki pembe şeffaf bir örtüyle kaplamıştı.Nadya'yı dadısı daha önce hiç böyle görmemişti,yüzünde güller açıyor gözlerinin içi gülüyordu.
Bayan Elizabet:Nadya biraz konuşabilirmiyiz tatlım?
Tabiyki bayan Elizabet.
Nadya seni daha once hiç bukadar mutlu görmemiştim,bu mutlulugun sebebi nedir?
Yok birşey bayan Elizabet,buraya alışmaya başladım,yeni arkadaşım da var hepsi bu.
İkimizde bunun doğru olmadığını biliyoruz,ama anlatmak istemiyorsan sen bilirsin.Hani demiştim ya yeni bir arkadaşım var diye.
Evet Nadya'cım demiştin.
İşte o arkadaşımın yardıma ihtiyacı varmış dadıcım,bana yardım edermisin dedi, bende kabul ettim.Ah kızım yeni tanıştığın insanlara çok çabuk güveniyorsu.
Çok iyi biri,inan bana dadı o kötü biri degil.Olur ama bir şartla,beni arkadaşınla tanıştıracaksın,arkadaşını gözüm tutarsa ozaman gidebilirsin.
Olmaz dadı ben çocukmuyum,büyüdüm ben artık kocaman kız oldum.
İtiraz istemiyorum,gitmek istiyorsan mecbursun kızım.Baban seni bana emanet etti.Nadya dün yaptığı gibi yine geç kalıyordu.
Dadı lütfen geç kalıyorum.
Acelen ne kızım?
Biraz çörek yapmıştım onuda arkadaşına götürürsün,iki dakika bekle saklama kabına koyucam.
Tamam senin dediyin olsun dadıların sultanı.Bayan Elizabet çörekleri saklama kabına koydu,masanın üzerine koydu odasına üzerine birşeyler almaya giti.
Nadya hızlıca masanın üzerindeki çörekleri aldı kapıya koştu,fakat birşeyi unutmuştu.Bayan Elizabet tedbirli biriydi,odasına çıkmadan önce kapıyı kilitlemiş anahtarı da yanına almıştı.Nadya odasına koştu anahtarı aldı,odasının kapısından tam çıkıyordu ki bayan Elizabet,boşuna zahmet etmişsin kızım, bendeki anahtarla açardık dedi.
Kerem'in ağaçtan düştüğü günün ertesi,nadya düşmeyen küpesinin tekini bulmak için gittiğinde,gül bahçesine gitiyi günde, tedbirli olması gerektiğini öğrenmişti bayan Elizabet.Hepsinin farkındaydı,sadece Nadya'ya bildiğini hissettirmemişti.Küçük kedicik Pamuk gibi evden kaçıp kaçıp kimlerle görüştüyünü öğrenmek istemişti.Nadya bayan Elizabet'i atlatamayacağını anladı.
Peki tamam,tanıştırıcam ama babama söylemek yok.
Nadya babasının Kerem'le görüşmesine engel olucağını biliyordu.Bu yüzdende Kerem'i herkezden gizlemeye karar vermişti.
Bahçe kapısına çıktılar,Kerem geç olmasına rağmen gitmemiş Nadya'yı bekliyordu.
Kerem'ile bayan Elizabet tanıştılar,ayak üzeri biraz sohpet ettiler.
Bayan Elizabet:içinden iyi bir çocuğa benziyor konuşmalarını beğendim,saygılıda.Ama işi şansa bırakamam dedi.Bişeyler düşünmüştü,o akkılı bir kadındı Nadya'yı da çok seviyor üzülmesini başına bir kötülük gelmesini istemiyordu.Dadıcım Kerem'i çok merak ediyordun tanıştırdım artık biz yavaş yavaş gitsek diyorum.Kerem'i bekleyen bir sürü işi vardır.
Tamam kızım ben sizi daha fazla tutmıyayım dedi.
Nadya'ile Kerem marangoz dükkanına dogru yürümeye başladılar.
Nadya:Şeyy dadıma bir arkadaşıma yatdıma gidicem dedim oda seninle tanışmak istedi.İnanabiliyormusun kapıyı kilitlemiş onu beklemeden çıkmıyayım diye.
Kerem:Belliki seni çok seviyor,kimlerle arkadaşlik ettiğini bilmek,beni tanımak istemiş dedi.Bu arada bayan Elizabet takipteydi,onlar sohpete dalmışlar konuşarak gidiyorlardı.Bayan Elizabette peşlerindeydi.
Marangoz dukkanına geldiler,camın önündeki boyanmayı bekleyen oyuncaklar boyasız halleriyle bile çok güzel görünüyorlardı.
Nadya:Bunları sen mi yaptın,hepside çok güzzeller.
Nadya'nın en çok bebekler hoşuna gitmişti.
Bu oyuncaklara sahip olacak çocuklar çok şanslılar.Kerem:Şu karşıdaki binayı görüyormusun,bu oyuncaklar onlar için hazırlandı.
Nadya:Yani yetim hanedeki çocuklara.
Kerem:Evett,bunlar orada yaşayan çocuklar için.Takipte olan bayan Elizabet Keremin bu yaptıklarını öğrenince takibe son vermeye karar verdi.Onu iyi biri oldugunu öğrenmiş oldu.Kim kime yapardı ki karşılıksız böyle birşeyi.
Bayan Elizabet artık Nadya için endişelenmiyecekti,şahit olduğu bu durum onu ikna etmeye yetmişti.Artık rahatça eve gide bilirdi Nadya için endişelenmesine gerek kalmamıştı.
Nadya'nın evden kaçıp kaçıp gitmelerinin sebebi de belli olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤AşK❤Bir Kıvılcımla Başlar
Romance🔥Sahi neydi SEVMEK bir muma ATEŞ olmakmı,yoksa yanan ateşe dokunmakmı🔥