❤AŞK❤bir kıvılcımla başlar (bölüm 7 )

160 152 39
                                    

Nadya öylece kala kaldı,ne diyeceğini ne yapacağını şaşırdı.Bunun olacağını biliyordu,Kerem'in aşkını itiraf etmesini de bekliyordu,fakat duymak bambaşka birşeydi.
Kerem:Nadya senin bana söylemek istediğin bir şey varmı?
Evet.
Hadi söyle.
Bende.
Sen de ne?
Anla işte Kerem.
Neyi anlayayım Nadya?
Kerem Nadya'nın ağzından duymak istiyordu.
Bende aşığım.
Kime aşıksın Nadya?
Dağlara taşlara,doğaya şu güzeliğe bakarmısın,hayran kalmamak eldemi dedi.

Kerem gülümsedi,sen doğaya aşıksın ben de sana.
Nadya:Ben kocaman bir yüreği olan,dünyanın en iyi kalpli kişisine aşık oldum.
Kerem:Kimmiş bu şanslı kişi?
Nadya:Sensin Kerem sensin,bunu mu duymak istiyordun duy bende sana aşık oldum.Baktığım her yerde, gecemde gündüzümde ,kalbimin bir köşesinde sen varsın Kerem sen dedi.

Kerem:Sen de benim aldığım her nefesim,kalbimin her atışısın.Ansızın girdin hayatıma,dünyamı deyiştirdin cin misin peri misin bilmem ama, bildiğim tek bir şey var sen benim kalbimde büyümekte olan ,kocaman bir alevsin Nadya.

Bir birlerine aşklarını ifiraf etmişlerdi.
Nadya ve Kerem hergünün nerdeyse tamamını artık birlikte geçirmeye başlamışlardı.
Kerem daha aşkın ne olduğunu bilmezken,aşık olan arkadaslarıyla şakalaşırdı.

Can dostları Ahmet,Ömer,Arda ve Mehmet Kerem'i kaybettik aşka bir kurban daha verdik demişlerdi.Sık sık can dostlarıyla vakit geçiren Kerem artık pek vakit geçiremiyordu.

Ahmet,Ömer,Arda ve Mehmeh dördü toplanmışlardı.
Ahmet:Arkadaşlar Kerem kendini çok özlletti sizede öyle gelniyormu.
Mehmet:Hiç sormayın sohpetin Kerem'siz hiç tadı çıkmıyor.
Arda:Evet ya,olmuyor böyle,biz arkadaşımızı kaybettik arkadaşlar başımız sağolsun.
Ömer:Arkadaşlar varmısınız Kereme bir süpriz yapalım.O bize gelmiyorsa biz ona gideceyiz.Kalkın gidiyoruz.
Ahmet:Böyle habersiz olmaz.
Ömer:Bal gibi olur.Yengemizi de tanımış oluruz.Bizim hayırsızın gözleri aşkktan kör olmuş ama kafada durmuş,bizi tanıştıracağı yok.Biz en iyisi ona süpriz yapalım.

Nadya'ile Kerem hazır olan oyuncakları çocuklara götürmüşlerdi.
Kapıda Kerem'i gören çocuklar çıglık atarak koşuşturmuşlardı.Kerem sabırsızlanan minikleri daha fazla bekletmek istemedi,oyuncakları dağıtmaya başladı.Nadya kapı eşiğinden çocukların mutluluğunu izliyordu.
Kerem Nadya'nın yanına gitti.Gel birlikte verelim,bunları birlikte hazırlamıştık dedi.

Miniğin bir tanesi geldi, Kerem abi çok güzel olmuşlar,bu sefer gülümseyen mutlu bebekler getirmişsin dedi.
Kerem:Ayşe bak sizi kiminle tanıştırıcam,bu Nadya bu bebekleri gülümseten kişi dedi.
Çocuklar koşup Nadyanın boynuna sarıldılar teşekkür ettiler.Miniklerin gözleri mutluluktan parlıyordu.
Nadya:Sizi mutlu görmek benim için büyük mutluluk çocuklar,güle güle oynayın dedi.

Bu arada Kerem'in arkadaşları dükkanın önüne gelmişlerdi.Kapıyı açmayı denediler kilitliydi,pencereden baktılar kimse yoktu.
Ömer:Arkadaşlar aşıklar firar etmiş,bul bula bilirsen Kerem'i.
Mehmet:Kayıp ilanı mı versek ne yapsak dedi bir gülüş koptu.Kerem 'ile Nadya çocukların yanından ayrılmış dönüyorlardı.Kerem sesler tanıdık bunlar benim can dostlarım dedi.Nadya ben gideyim artık yarın görüşürüz dedi.
Kerem:Gel seni onlarla tanıştırayım,onlar benim kardeşlerim.
Nadya:Tamam.
Arda:Arkadaşlar biri bana çimdik atsın.
Ahmet:Tokat olurmu Arda.
Arda:Bi dur oğlum ya vur dediysek
öldür demedik, bak kimler geliyor.

Kerem hepsine tek tek sımsıkı sarıldı,sizi çok özlemişim arkadaşlar.
Mehmet:Hadi ordan yalancı,biz gelmesek hiç arayıp soracağın yok.
Kerem:Sizi biriyle tanıştırıcam,bu Nadya,bunlar da benim kardeşlerim dediğim beraber ağlayıp beraber güldüyüm can dostlarım Ahmet,Arda,Mehmet ve Ömer.
Kerem Nadya'ya onlardan çok bahsetmişti.Küçükken yaptıkları yaramazlıklardan beraber geçen çocukluklarından.
Nadya:Tanıştıgımıza memnun oldum ,Kerem sizden çok bahsetti.
Bizde seni tanıdığımıza memnun olduk dediler.

Nadya:Benim gitmem gerekiyor görüşürüz çocuklar.
Görüşürüz Nadya.
Nadya:Kerem ben gideyim yarın görüşürüz.
Görüşürüz dedi Nadya'nın kulağına eyildi aşkım seni özliycem.
Bende dedi Nadya eve doğru yürüdü.

Nadya eve gittiğinde tanışacağı birileri daha vardı.

❤AşK❤Bir Kıvılcımla BaşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin