Sabah neler olacaktı,neler konuşulacaktı?
Nadya ile Kerem'i neler bekliyordu?İvan bütün gece uyuyamadı,neyin doğru neyin yalnış olacağını düşündü durdu.
Nadya'nın tepkisini ne olcağını bilmiyordu ama yıllar sonra böyle birşeyi duymak Nadya'yı şaşırtacağı kesindi.Sabah oldu kahfaltı sofrası kuruldu,İvan dışında herkez masadaydı.
Bayan Elizabet İvanı uyandırmak için gitti,birde baktı oda bom boş kimse yok.Lavaboda olabileceğini düşündü seslendi orada da değildi.
Bayan Elizabet:Bay Vladimir anladığım kadarıyla İvan gitmiş onu hiç bir yerde bulamadım.
Bay Vladimir:Neler oluyor burada diye gür bir sesle bağırdı.
Nadya:Bilemiyorum onu çocukluğumdan beri hiç böyle görmemiştim.Bir derdi var gibiydi,ısrarla sormama rağmen anlatmadı.Nadya İvan için üzülmüştü,onun bir derdinin olduğunun farkındaydı,söylemesi için çok ısrar etmişti ama İvan anlatmamakta kararlıydı.
Kırık kalbini de alıp geldiği gibi dönmüştü eve.İvanın sesiz vedasız bu gidişinin ardından herkez merak içinde kalmıştı.
İvan zengin bir iş adamının oğluydu,şimdiye kadar her istediğine sahip olmuştu.Para içinde buyumüştü,fakat para onu hiç şımartmamış insanlara hiç bir zaman tepeden bakmamıştı.İvan Bay Kosta'nın oğluydu.Bay Kosta'da bayan Vilma da çok iyi insanlardı,İvan'ı da çok iyi yitiştirmişlerdi.
Bayan Vilma Nadya'nın gidişinin ardından İvan'ın çok üzüldüğünü görüyordu.Beraber büyüdükleri için ayrılmalarının verdiği üzüntü diye düşünmüştü ilk zamanlar.
Zaman geçtikçe İvan içine kapanmış bambaşka bir insan olmuştu,ne yiyiyor ne içiyor ne de konuşuyordu.Ivan'ın haber vermeden gidişi bütün gece eve gelmemesi annesini endişelendirmişti.
Geceyi uykusuz geçiren sadece İvan değildi,annesi de korkudan pencerenin önünde sabahlamıştı.O sorumsuz bir çocuk değildi, ilk defa böyle bir şey yapmış annesini merak içinde bırakmıştı.
Eve geç geleceyi zaman annesi merak içinde kalmasın diye hep söylerdi,fakat bu sefer kimseye görunmeden gitmişti.İvan eve donmüştü,deli gibi yağmur yağıyordu,sırılsıklam olmuştu.
Bitkin bir haldeydi annesi koşatak kapıda karşıladı sıkıca sarmaladı biricik oğlunu.İvan:Üzğünüm anne.
Bayan Vilma :Gel oğlüm hasta olacaksın sırılsıklam olmuşsun,sıcak bir çay iç bir şeyler ye sonra da biraz yat dinlen.
Konuşmak istersen ben herzaman seni dinlemeye hazırım oğlum,ben her zaman senin yanındayım.
İvan:Sadece uyumak istiyorum anne dedi odasına çıktı.
Yağmurda ıslanmıştı hasta olsa da bir iki gün yatar geçerdi, ya içindeki derdi geçermiydi.Bay Vladimir İvan'ın kaçar gibi gidişine bir anlam verememişti.Neler olduğunu merak ediyordu,hemen Bay Kosta'yı aradı.
İş gezisinde olan bay Kosta herşeyden habersizdi,karısı ona söylememişti.Bay Kosta kalp hastasıydı bayan Vilma onu endişelendirmek istememişti
Bay Kosta endişeyle telefonuna sarıldı neler olup bittiğini sordu.
Bayan Vilma:Merak etme korkacak bir şey yok, oğlumuz büyümüş hepsi bu dedi.
Bay Kosta derin bir nefes aldı.
Herşeyin yolunda olmasına sevindim dedi.Bayan Vilma İvan'ın nerede olduğunu öğrenmişti fakat içi hiç rahat değildi.
Oğlunun durumuna çok üzülüyordu.
Bay Kosta Nadya'nın gönlünde birileri olduğundan bahsetmişti karısına,sadece İvanın haberi yoktu.
Bir umut gitmişti Nadya'ya soýleyecekti, belki o da beni sever demişti ama söyleyemeden gitiği gibi gelmişti.(Gelecek bölümde İvan ve ailesi Nadya ile babasını ziyarete gidiyorlar, bakalım neler olacak.Bu defa Kerem'mi üzülecek yoksa İvan içindeki derdiyle yaşayan bir ölü gibi hayatına devammı edecek) Gelecek bolumde görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤AşK❤Bir Kıvılcımla Başlar
Romance🔥Sahi neydi SEVMEK bir muma ATEŞ olmakmı,yoksa yanan ateşe dokunmakmı🔥