Nadya eve geldi,içeriye girdiğinde büyük bir süprizle karşılaştı,
gelen İvan dı.
İvan ve Nadya beraber büyümüşlerdi,nerdeyse doğdukları günden beri hiç ayrılmamışlardı ,takki Nadya başka bir kasabaya yeni evine taşınana kadar.Nadya sevinç çığlıkları atarak koşup İvan'ın boynuna sarıldı.
İvan da Nadya'ya öyle sıkı sarıldı ki Nadya'nın nefesi kesildi.
Nadya-Canım arkadaşım beni anlaşılan çok özlemişsin,fakat biraz daha sıkarsan düşüp bayılacağım dedi.İvan günlerdir uzak kaldığı Nadya'ya sımsıkı sarıldı bir daha hiç ayrı kalmamak istercesine.
Saçlarının kokusunu derin derin çekti içine.
İçinde yıllardır biriktirdiği okadar çok şey vardı ki,söyleneçek okadar çok söz.İvan Nadya'yı çocukluğundan beri seviyordu.
Bu arkadaşça bir sevgi değildi,Nadya İvan'nın çocukluk aşkıydı.
Gizli gizli sevmişti, saklamıştı yıllardır ,aşkını bir türlü cesaret edip söyleyememişti.
Bu sefer kararlıydı , Nadya'ya aşkını itiraf etmek için gelmişti.Arkadan bir ses, kimleri görüyorum,hangi rüzğâr attı seni buralara İvan dedi.
Bay Vladimir iş gezisinden dönmüştü,pilanlar suya düşmüştü.
İvan-Bunu beklemiyordum, Vladimir amcanın daha dönmemesi gerekiyordu.Babam uzun süreceğini söylemişti.
İtirafımı başka sefere saklamalıyım.
Okadarda hazırlanmıştım,tam cesaret buldum söyleyeceyim derken yine uykusuz geceler beni bekliyor dedi içinden.
Nadya taşındıktan sonra söyleyemediği için çok acılar çekmişti.Nadya iki aşkın içine düşmüştü farkında olmadan.Biri kendi halinde bir marangozcu diyeri zengin bir iş adamını biricik oğlu.
Nadya Kerem'i bir sır gibi saklıyordu,dadısının bilmesine rağmen inkâr ediyor ,sadece arkadaş olduklarını söylüyordu.Nadya Kerem'in yanında mutluydu,mutlulugunun bozulmasından korkuyordu.Ivan'ın çekingen davranıp söyleyememesi Kerem ve Nadya'nın aşklarının dahada kök salmalarına zaman kazandırmıştı.Nadya'nın kalbinde Kerem'in aşkı gün geçtikçe dahada kuvvetleniyordu.
Bu arada Kerem ve arkadaşları Nadya'nın kulaklarını çınlatıyorlardı.
Kerem Nadya'dan bahsederken gözlerinin içi gülüyordu.
Ahmet-vay kardeşim bir gün senin de suratında bu aptal ifadeyi göreceyim aklıma gelmezdi.Hani senin bir lafın vardı,aşk sizi aptallaşrımış diye,herkezin sırası geliyormuş demmekki.
Kerem-Hiç sorma kardeşim bu aşk beni benden aldı,sanki ben ben değilim.
Mehmet-Ulan salatalık turşusu aşk bacayı sarmış,ileri evrelere geçmiş bu şimdi mi söylenir.
Hani biz birbirimizden hiç bir şey saklamazdık,hani biz kardeştik
.Biz gelip baskın yapmasak senin ne söyleyeceyin vardı ,nede bizi arayıp soracağın.
Arda-Mehmet efendi sen ilk aşık olduğun zamanları unuttun herhalde.
Mehmet-Yok kardeşim yok unutmadım,azarı iyade ediyorum sadece dedi ve bir gülüs koptu.Kerem Nadya'ya olan aşkını anlatırken,diyer yandan aşkını itiraf edemeyen İvan duygularını kalbinin en derin yerine gömmüştü.
Çaresizlik içinde zoraki bir sabırla o günü bekliyordu.
Bay Vladimir'in ne tepki vereceğini Nadya'nın nasıl karşılayacağını bilmiyordu.
En uygun zamanın gelmesi için çaresizce beklemeye karar vermişti,Nadya'yı büsbütün kaybetmekten korkuyordu.Akşam yemeğinde masada Bay Vladimirin dikkatini çekmişti İvan'nın durgun hali.
Bay Vladimir-İvan neyin var,seni durgun gördüm?
Birşeyim yok Vladimir amca,yorgumum sadece.
Bay Vladimir-Uyu dinlen kendine gel,yarın uzun uzun sohbet eder derdin neymiş anlarız dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤AşK❤Bir Kıvılcımla Başlar
Romance🔥Sahi neydi SEVMEK bir muma ATEŞ olmakmı,yoksa yanan ateşe dokunmakmı🔥