Hey Guys! Dit is m'n nieuwe boek, ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden! Het is een beetje cliché maar ik heb zelf nog nooit een boek met dit onderwerp gezien..... Have Fun xxx
"Emily! Sta op!"
Ik doe langzaam mijn ogen open en zie het boze gezicht van mijn moeder. "Mam."
Dan pas kijk ik naar de klok.
7:57
Fuck.
Ik spring uit bed en haast me naar mijn kledingkast. Snel vis ik er schoon ondergoed uit. Waneer ik eindelijk mijn beha aanheb pak ik snel een zwarte jeans en een croptop.Ik heb net het shirt over mijn hoofd getrokken waneer ik in de keuken verschijn. "Goeiemorgen!"
Zegt mijn vader blij, terwijl hij met zijn leesbril op de krant leest.
"Uhuh"
antwoord ik met mijn ochtendstem terwijl ik de koelkast opentrek voor de muffin die ik gisteren gebakken heb.Terwijl ik die tussen mijn tanden stop pak ik een beker waar ik nog snel koffie inschenk. Ik kus mijn vader op zijn wang terwijl ik naar de auto ren. Ik start de auto en rij eindelijk naar school.
~•~
"Emily!"
Met de koffiebeker in mijn hand kijk ik naar de leraar.
"Je bent te laat!"
Met een zucht pak ik mijn telefoon en laat hem de tijd zien. Hij kijkt er even naar en knippert dan. Ik zet mijn nepste glimlach op en loop dan naar mijn plek achterin de klas.
"Dat was op het nippertje."
Fluistert mijn beste vriendin Claire. Ik haal mijn schouders op. Kan mij het schelen.Als de leraar ons huiswerk gecontroleerd heeft -wat ik zoals altijd netjes gemaakt heb- mogen we in stilte verder werken. Na 20 minuten ben ik al klaar en kijk ik verveeld voor me uit. Ik voel mijn telefoon trillen en kijk er snel naar. In de groep word gepraat over een of ander feest waar blijkbaar iedereen heen moet. Het is op vrijdag en heel toevallig is het vandaag ook vrijdag. Snel denk ik na over mijn plannen vandaag, eigenlijk was het er maar een:
Netflix.
Snel scheur ik een papiertje uit mijn schrift.Kom je vandaag naar dat feest?
Ik schuif het briefje naar Claire die me vragend aankijkt.
Ja duuh
:)
Schrijf ik terug en ze verfrommelt het papiertje als teken dat het afgesproken is. Ik sta op als ik de bel hoor en loop samen met Claire de klas uit.
"Het word het feest van het jaar!"
Hoor ik een paar jongens zeggen. Ik kijk op en zie dat het Jason met zijn groepje is. In gedachten verzonken merk ik niet dat ik zijn kant oploop, en ik bots -helaas- tegen hem op.
"Hey, what the fuck?!"
Verschrikt kijk ik op, recht in de ijsblauwe ogen van Jason.
Hij haalt zijn hand door zijn donkerbruine haar en staart iets te lang naar mijn decolleté.
"Kom je vandaag naar het feest?"
"Ja."
Hij knikt en kijk me nog een keer aan.
"Okay, nice."
Hij loopt weer weg en ik kijk hem nog achterna.Niet te geloven! Ik heb zojuist met Jason gepraat, met Jason Scott! Er komt een glimlach op mijn gezicht.
Eigenlijk haat ik feesten.
Maar wat ben ik blij dat ik ga.
JE LEEST
Mindless
RomanceWat als een klap je hele leven veranderd? ------------------------------------- Emily Styles is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en een doodnormaal lief vriendje. Op een dag word ze aangereden waardoor ze een deel van haar geheuge...