4

32 3 0
                                    

(Yay je bent bij 4)

'Dese... Is... Echt...lekkur...' Stamel ik terwijl ik het zoveelste rode bekertje achterover gooi. Ik sta op en wankel.
'Lopun... Moeilijk...' Ik giechel en zet kleine stapjes. 'Stap,stap,stap' begin ik te zingen. Alles draait. 'Je bent grappig als je dronken bent!' Ik zie de heldere ogen van Sophie naar me kijken. Ik knik en loop richting de pooltafel.

'Emily!' Hoor ik mijn naam. Ik draai me om om te zien waar het vandaan komt, en kijk recht in de ijsblauwe ogen van Jason.

POV Jason

Ik hoor Max om iets lachen terwijl Steve weer eens een seksuele opmerking maakt aan een voorbijlopend meisje. Ik neem een slok van mijn rode bekertje. Met water.

'Yo Jason, die chick van jou zou toch ook komen?' Ik draai me om en kijk de stomdronken Marc aan. 'Ze is m'n chick niet, ik botste alleen tegen haar op.' 'Whatever'.  Ik haal mijn schouders op en neem weer een slok.

'Gast daar is ze!' Ik draai me met een ruk om en hoor Marc haar naam roepen. Ze draait haar gevormde lijf naar ons toe en haar bloeddoorlopen ogen kruisen de mijne.

Holy shit.

Ze is prachtig. Haar perfect gevormde lijf past precies in het zwarte jurkje, haar hakken laten haar benen er nog slanker uitzien dan ze al zijn. En haar borsten, ze passen maar net in de zwarte stof. Ik slik en probeer haar niet voor te stellen in een beha, of zelfs helemaal niets...

Ik word uit mijn gedachte gehaald door een stoot tegen mijn arm. 'Gast, ik ga d'r fixen. Vanavond neuk ik haar, ik zweer.' Misselijkheid zwelt in me op  bij de gedachte aan Marcs handen rond haar heupen. Ik duw hem naar achteren terwijl ik snel naar de verwarde Emily loop. Meteen zie ik dat ze stomdronken is.

'Jezus, gaat het wel?' Ik bestudeer haar bezorgt. Ze knikt en kijkt rond haar heen, alsof ze niet zo goed weet wat ze moet doen. 'We gaan naar de badkamer, je moet wat water drinken. Weer knikt ze en ik pak haar hand vast, en leid haar richting de badkamer.

POV Emily

We staan in de badkamer als hij mijn hand loslaat. Op de plek waar zijn hand net zat blijft een brandend gevoel achter, maar dat komt vast door de alcohol. 'Hier:' hij geeft me een rood bekertje aan met kraanwater, die ik langzaam opdrink.

'Dit is je eerste keer he?' Ik kijk hem vragend aan. ' je weet wel, drinken, blowen...' 'Ik blow niet.' Verontwaardig kijk ik hem aan. 'Oja, ik was even vergeten dat je een Waters was...' Hij lacht. ' Wat?!' Ik doe een paar stappen van hem vandaan. ' wat mijn zus doet en deed gaat jou helemaal niks aan! Verdomme, en ik dacht dat jij anders was...' Er rolt een traan over mijn wang. Ik dacht serieus dan Jason anders was dan al die andere jongens, blijkbaar heb ik me weer vergist. Woede welt in me op.
'en trouwens, wat heb jij d'r over te zeggen?' Ik wijs naar het rode bekertje in zijn hand. 'Alsof jij niet drinkt! En al die tijd dacht ik dat jij wel iets om me gaf! Ik begon zelfs gevoelens voor je te krijgen maar jij blijkt gewoon een egoïstische kloot-' ik word onderbroken door zijn zachte lippen die ruw tegen de mijne aandrukken...

MindlessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu