GUYS 662 woorden (schrijvers mededeling niet meegeteld!)
Geniet van dit superlange amazing hoofdstukje met de belangrijkste scène van heel het boek.
Veel leesplezier, vergeet niet te voten en te volgen love u xxxxx K ❤️Ik voel de hand van de jongen rond mijn heup en hij buigt zich voorover om me te zoenen maar ik duw hem weg. Geen gezoen meer voor vanavond.
Geen gezoen meer voor whatever hoe lang het duurt voordat ik over mijn trauma heen ben.Hij staart me verbaast aan en ik haal m'n schouders op. Ik ken hem amper en ik dans nu al 5 minuten met deze gast.
Ik hoor Sophie roepen en ik huppel naar haar toe, waar ik ook Claire zie staan. Hartstikke bezopen. Net als ik.
"Ik neem aan dat jullie elkaar al kennen! Wat leuk!" Zegt Sophie opgewekt. Het valt me op dat haar ogen helder staan, en haar adem niet naar wodka ruikt.
"Latuh we gaan swemmuh!" Stelt Claire voor, ik lach haar uit en val bijna om.
" ik ben bloeh-serieus!" Maar ook Claire kan haar lach niet inhouden.
Alles draait en ik zet mijn benen wijder uit elkaar om wat evenwicht te bewaren. Ik haal mijn auto-sleutels uit mijn beha en ik zwaai d'r mee. Claire grist ze uit mijn hand en springt heen en weer. Ik lach en loop richting de deur, samen met Sophie, Claire en 2 random meisjes waarvan ik de naam niet ken.Buiten staan een paar groepjes te roken en er liggen overal rode bekertjes. Ik zie het groepje van Jason staan en ik grom verontwaardigd. Idioten.
Waneer Jason mij ziet lichten zijn ogen op en loopt hij naar me toe. Ik zucht en draai me geïrriteerd om. 'Wa moe ju Jaso?!' Ik kijk hem boos aan. 'Sorry, okay? ' hij negeert mijn wodka adem. 'Ik ben niet goed met meisjes, ik ben gewoon gewend dat ze meteen willen neuken, en vooral niet dat ze me afwijzen. Het spijt me...' Ik zucht en negeer het stemmetje in mijn hoofd dat me beveelt zijn excuses te accepteren en hem gewoonweg te zoenen.
Ik open mijn mond om iets te zeggen maar word onderbroken door de schreeuwende Claire die me roept om te rijden, omdat blijkbaar niemand met mijn Mini overweg kan.
Ik draai me nog een keer om naar Jason, en dat had ik beter niet kunnen doen. Zijn blik is verdrietig, gebroken.
Alles lijkt in slowmotion te gaan. Ik hoor zijn vrienden lachen, maar hij blijft stil. Ik hoor mijn vriendinnen opgewekt gillen, maar ik blijf rustig.Ik draai me om en ren richting de auto. Claire duwt me snel in de auto terwijl een roodharig meisje een fles wodka in mijn hand duwt. Blij neem ik een slok, morgenochtend ga ik me afschuwelijk voelen, maar dat maakt op dit moment geen fuck uit.
Alles draait en is wazig. Ik kan Claires gezicht niet duidelijk zien, laat staan de weg.
Ik kruip achter het stuur en open het dak van mijn Mini. Iedereen lacht en de fles word rondgedeeld. Een van de meisjes neemt een trekje van een joint en geeft het door aan haar roodharige vriendin. Normaal gezegd zou ik compleet flippen bij het zien van drugs, maar door de alcohol in mijn bloed kan het me niks schelen. Niks kan me meer schelen, zelfs het feit dat de weg voor mijn ogen draait.
De muziek staat keihard en The Weeknd schreeuwt door mijn kleine auto. Roodharig meisje maakt een slechte grap maar iedereen lacht keihard mee, inclusief ik.
Door de alcohol, muziek en lachende meisjes ontgaat de auto die de hoek omrijd mij compleet. Ik ben omgedraaid om commentaar te geven op de kleur van Sophie's beha.
In 3 seconde veranderd haar gezicht van blij naar pure angst, ik draai me om om te zien waar ze zo erg van schrikt.
Ik zie fel licht van de koplampen van de auto.
Ik hoor een klap.
Iedereen gilt.
Maar ik voel niks meer.
JE LEEST
Mindless
RomanceWat als een klap je hele leven veranderd? ------------------------------------- Emily Styles is een doodnormaal meisje, met een doodnormaal leven en een doodnormaal lief vriendje. Op een dag word ze aangereden waardoor ze een deel van haar geheuge...