Finální bitva?

72 6 2
                                    

Po ráně, kterou uslyšel hned po tom, co se probudil, ho rozbolela hlava. Podíval se na hodinky a zjistil z nich 2 věci. První byla ta, že v lese ležel 8 hodin. Tu druhou zjistil z odrazu hodinek. Bylo to to, že má na čele jakousi černou tečku. Po chvíli prohlížení si čela se Jerry rozhodl, že půjde zkontrolovat město a co ta rána vlastně byla. Když se dopotácel do města, celkem se lekl. Celé město bylo zhasnuté a na ulicích ani noha. Prozkoumával obchody, kina i domy. Nikde nikdo. Jerry vzdal hledání a šel se jen tak projít za město na jeho oblíbené místo. Byl tam veliký strom s nečervenalým listím a pod ním mněkoučká tráva. Lehl si tam a usnul. Probudila ho ta samá rána jako předtím, ale tahle byla hlasitější. Jerry ihned vstal a běžel za zdrojem zvuku. Vylezl na malý kopeček a rozhlédl se. Uviděl skladiště o kterém předtím ani nevěděl. Šel ke skladišti, které z blízka vypadalo čím dál tím více strašidelnější než z dálky. Bylo celé pomazané podivnou červenou tekutinou. Jerry tu tekutinu nechtěl zkoumat a tak se rozhodl jít dovnitř. Otevřel dveře a vešel. Jen co udělal pár kroků šlápl do pasti. Do medvědí pasti. Past sklapla a Jerryho noha byla v bolestech. Jerry nechtěl křičet, aby nepřilákal toho, kdo tu past nalíčil. Moc se mu to nedařilo. Jerry se už připravil na to, že přijde SlenderMan a bude s ním konec. Velmi ho překvapilo, že z temnoty vyšli lidé z města. Všichni byli rádi, že Jerryho vidí naživu, ale jsou neradi za to, že jejich past mu poranila nohu. Ostatní pomohli Jerrymu vyprostit se z pasti a zavedli ho hlouběji do skladiště. Tam měli místnost, kde byl záchod, jídlo, voda a zbraně. Všichni se Jerryho vyptávali co viděl a co děti. Jerry jim vše pověděl a všechny matky se rozplakali.  Potom jim Jerry řekl o jeho synovi. Ostatní ho litovali, ale nikdo s tím nemohl nic udělat. Když se jich Jerry zeptal na podivnou tekutinu, nikdo nedokázal odpovědět. Až na jednoho.

,,Je to krev... krev smíchaná s lihem. Všichni jsme museli darovat dost krve, aby jsme dokázali pomazat celou budovu. Ta tekutina nás chrání před tou zrůdou. Řádí ve městě a vše ničí"

Jerry se nechtěl ptát na to, jak je to chrání, ani jak na to přišli. Zeptal se na ty rány, které slyší. Zase mu odpověděl ten samý člověk.

,,Je to aréna. Ta zrůda nekrade už jen děti, ale i dospělé. Dává je do arény, kde proti sobě zápasí na život a na smrt. Ti lidé o tom ale nevědí. Jsou něčím omámeni a neumějí o sobě rozhodovat. Vše jim přikazuje ta stvůra. Vědomí jim vrátí až po tom, co vyhrají v aréně. Pak už zápasí bez omámení. Ty mrtvé dává svým malým potvorám jako potravu".

Tohle Jerryho už opravdu vyděsilo. Ale něco si uvědomil. Proč by SlenderMan krmil ty malé potvory, když už má nástupce? Tahle myšlenka Jerryho vyděsila a nechtěl o ni už nadále myslet. Ale věděl jedno. Pokud se SlenderManovi nepostaví on, tak už nikdo. To by vedlo svět do záhuby a to nemohl dopustit. Najedl se, napil se, vyspal se a dalšího rána se vyzbrojil a odešel do města.

Jít dobrovolně do arény.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 11, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Postrachovo Dítě - SlenderMan StoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat