Jerry Vice je městský šerif města MarryTown které je postaveno uprostřed lesa zvaného SlendForest. Nikdo nikdy zatím nezjistil po čem je pojmenován les, ale šerif Jerry to chce co nejdříve změnit. Jeho posedlost začala tím, že se ve zprávách objevilo povídání o ztracených dětech které se ztratily poblíž lesa. Jejich rodiče se našli na místech mrtví. Pokud děti přežily, tak se vrátily do svých domovů, ale duševně to nebyly oni. Jelikož je Jerry šerif, tak hned vyhlásil pátrání po pohřešovaných dětech, které se ztratily nedávno. Během toho co policisté pátrali po okolních lesích, tak se Jerry koukal na iternetu na zajímavosti o SlenderForestu. Byl velmi zaskočen z toho co si přečetl a z toho se mu zastavilo srdce, rychle skončil pátrání, ale bylo pozdě. Jeho policisté se už nenašli a Jerry si to vše dával za vinu. Jerry byl už na dně a tak chtěl nechat vykácet les, ale stalo se ůplně to samé co s policisty. Během dalších pár dnů se strácelo čím dál tim víc dětí a tím méně se jich vracelo domů. Jerry se bál, že přijde i o svého jediného syna, který se má dnes vrátit z letního tábora. Jen co se jeho syn Mark vrátil domů, tak ho dal Jerry zabarikádovat do jeho pokoje, dokud se záhada s dětmi nevyřeší. Jerry neustále bádal na internetu, až se mu dokázalo z části vyřešit případ. Zjistil po kom je pojmenovaný les a co se v nem dějě. Byl to Mayský bůh zvaný Slender. Starodávní Mayové ho uctívali a dávali mu své děti jako oběti, za to ale oni požadovali ochranu svých pozemků. Po tom co Mayové vymřeli, už neměl kdo dávat Slenderovi oběti a tak Slender zdivočel. Začal žít v těch nejtemnějších lesech a začal krást malé děti, ale už nemusel nic chránit. Od těch dob, co tu Slender žije mu ostatní lidé začali říkat SlenderMan. Jen co toto dočetl uslyšel ránu. Rychle běžel do pokoje svého syna a neuviděl nic.
Jeho syn zmizel.
ČTEŠ
Postrachovo Dítě - SlenderMan Stories
Hayran KurguSlenderMan Děti Vražda Zbraně Strach Děsný Halušky :-P