Potom co se Jerrymu Vicovi ztratil syn věděl že už není jiná cesta zpět. On sám se musel postavit bájnému bohovi, který obtěžoval jeho město. Věděl, že pokud tam pošle někoho jiného, bylo by to jako kdyby ho poslal rovnou na smrt. Ještě před tím než vyrazil do temného lesa tak se Jerry rozloučil se svými blízkími a těm co přišly o děti tak jim slíbíl že bez nich se nevrátí. Všichni Jerryho oplakávali, ale Jerry byl jako z kamene, věděl že sebemenší pocit by ho přemluvil jít zpět. Ze svého domova si vzal to nejpotřebnější. Jídlo, vodu a pistol. Jerry věděl že se nevrátí živí, ale kdyby tam nešel tak by celý život žil v domění že nikomu nepomohl. Jerryova poslední zastávka byla na městském hřbitově. Jerry se chěl totiž naposledy rozloučit se svojí manželkou, která umřela, když jí v baru neznámý muž pobodal nožem. Jerry už byl před lesem, když uviděl několik malých pomníků které byly věnovány ztraceným policistům a dětěm. Ale Jerry si všiml něčěho nevídaného, věnování bylo přečárané. Když se Jerrymu povedlo škrábanice sundat uviěl obrázek, obrázek malého dítěte, na kterém byl znázorněn náčtrtek něáké dlouhé postavy bez tváře. Jerry se tohoto obrázku lekl a bál se odkrýt další, tak se rovnou vydal do lesa. Chodil několik hodin dokola tak dlouho do té doby než se setmělo, ale Jerry nepočítal s tím že do večera přežije tak si nevzal stan. V noci ležel Jerry na zemi a pomalu usínal, když najednou uslyšel jeho syna jak volá o pomoc. Rychle vstal a běžel za hlasem, a tam ho uviděl, dlohou postavu bez tváře jak táhne jeho syna za ruku do skryté jeskyně v podzemí. Šerif bez váhání vzal pistoly a do dlouhé postavy vypálil devět ran, ale všechny zmizely. Jerry nejednou ucítil tlakovou vlnu která ho odpálila do stromu a Jerry pomalu omdlíval. Jerry se probudil a myslel že je to jen noční můra, ale boužel se ocitl přivázaný v jeskyni ke zdi.
A před ním se objevilo pět delších postav bez tváří.
ČTEŠ
Postrachovo Dítě - SlenderMan Stories
FanfictionSlenderMan Děti Vražda Zbraně Strach Děsný Halušky :-P