4.Kapitola - Radši toto nevidět

176 20 3
                                    

Jerry už byl v jeskyni přivázaní několik dní. Myslel že umře hlady, ale SlenderManovi přetvořené děti mu nosily různé brouky a červy a krměli ho. Jerry sám nechápal proč ho nenechají umřít, ale věděl kde najde odpověd. V místnosti s násteními malbami. Jenže tu byl problém, byl pořád připoutaný a dlouho neviděl svého syna, ale i kdyby ho viděl tak by ho už asi nepoznal. Už se kněmu blížil SlenderMan a zase ho přenesl do místnosti.

,,On snad umí číst myšlenky" Říkal si Jerry v duchu.

Díval se na malby a pokračoval tam kde minule skončil, u přetvořeného válečníka. Když se koukal dál moc toho z obrázků nevyčetl, ale pak našel něco napsáno v jeho jazyku. Tu věc by radši neviděl. Bylo tam napsáno

,,Po tom co si Bůh vybere následovníka, tak i následovník musí přinést daň. Musí zabít svého nejbližšího a přinést ho bohu. Teprve pak je hoden stát se bohem" přečítal si Jerry potichu.

Jerrymu došlo proč ho nezabily, musí počkat než jeho syn nabere sílu aby ho pak mohl zabít. Jerry se rychle rozběhl chobou a snažil se utéct, ale bylo to marné. Už tam čekala SlenderManova ochranka a přenesly ho zpět. Jen co ho SlenderMan chytl Jerry si myslel že de zpět do želízek, ale oběvil se v něco jako aréně. Před ním se zjevila postava bez tváře. Jerry ale věděl že toto není postava kterou zná od ostatních. Měla totiž vidět jedno oko a nebyla tak bílá jako ostatní. Byl to jeho syn. Nastal čas kdy se mněl jeho syn stát bohem. SlenderMan asi neměl dost síly aby ho dokázal přetvořit celého, tak z něj udělal víjmečnou postavu. Jerry se chtěl nechat zabít, tak si klekl a čekal až to příjde. Jenže jeho syn k němu přistoupil a dotkl se ho. Najednou se svět změnil. Jerry viděl všechny postavy bez tváří s tvářemi. Měl pravdu, opravdu to byly ztracené děti. Podíval se na SlenderMana a uviděl mladého muže asi v jeho věku. Jen co se zase probudil, tak už nebyl v jeskyni ani nikde jinde. Byl v lese kde poprvé uviděl SlenderMana.

V tu chvíly uslyšel hlasitý jekot z města.

Postrachovo Dítě - SlenderMan StoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat