~נקודת מבט אנה~
״אני רק אדבר איתו״ הוא אמר.
״לא! תישאר איתי״ התנגדתי.
״אוקיי״
״איפה תום?״ שאלתי
״יצא לנטלי״
נטלי זאת חברה של תום, אני שונאת אותה!
״שונאת אותה״ נחרתי בבוז
״גם אני״ החזיר באותו הטון.
״אולי נצא למועדון שאוראל יוצא אליו! ואז הוא יקנא שיצאתי איתך ואיתו לא״ אמרתי בהתלהבות, ״ממש לא שטן״ הוא התנגד, ״בבקשה?״ מצמצתי מספר פעמים כדי להראות חמודה, ״לא״, ״נו בבקשה דנדוש!״ התחננתי, ״בסדר בסדר, אבל חוזרים מוקדם!״
דניאל ותום לפעמים מדברים כמו אבא שלי! זה שהם בני 21 לא אומר שהם מחליטים עליי.
״יש!!״ חיבקתי אותי והלכתי לבחור בגדים.(תמונה)
״את לא לובשת את זה! מה את מחפשת שיאנסו אותך?״ התעצבן, ״אני לובשת את זה, יאלה תתארגן ונצא״, ״תום יהרוג אותי אם הוא ידע שאני משתף איתך פעולה״ הוא נאנח. ״בידיוק בגלל זה, הוא לא ידע״, ״טוב אני הולך לבית להתארגן ב22:00 תרדי לחנייה.
״בסדר״
-
״יאלה זזנו?״ הוא שאל וגרם לי להביט בו.
דניאל לבש ג'ינס שחור וחולצה לבנה שהבליטה לו את השרירים בצורה מושלמת, דניאל בחור נאה, נאה מאוד, הזיפים שלו והלסת הרחבה, זה כלכך יפה, תשתקי אנה! זה דניאל!
״אממ כן״ יצאתי מהבהייה שלי בו. ״אוראל בטוח יהיה שם?״ שאל, ״כן הוא העלה תמונה לפני 10 דק'״ הגענו למועדון הרועש והתיישבנו בבר, סרקתי את המקום במטרה למצוא את אוראל ולא מצאתי.
״מה את עושה פה?״ אמאל'ה נבהלתי, מאיפה הוא בא?
״סתם יצאתי עם דניאל״ עניתי באדישות. ״מזה? מה את לובשת??״ שאל בכעס.
״בגדים״ עניתי בגילגול עיניים. ״קדימה אנה הביתה, אם את לא יוצאת איתי אז את לא יוצאת עם אף אחד״ אמר בהחלטיות. ״לא רוצה ללכת לבית עזוב אותי״ ״אנה אל תשחקי איתי״ אמר בזעם. ״היא ביקשה שתעזוב אותה״ שמעו את הכעס בקולו מאז ומתמיד הוא הגן עליי כשתום לא היה בסביבה ממש כמו אח גדול.
״אל תתערב״
״עזוב דניאל בוא נלך לשבת באיזה מסעדה״ הצעתי, ״אוקיי״
״את לא הולכת איתו לשום מקום!״ אוראל צרח כמו משוגע. ״לא שאלתי אותך״ אמרתי באדישות, הוא תפס אותי מהיד ולא נתן לי לזוז.
״אתה מכאיב לי״, ״את לא הולכת איתו״
״עזוב אותה!״ דניאל התערב ונתן לאוראל אגרוף לפרצוף, ויצאנו משם.
״ידעתי שלא היינו צריכים לבוא!״ הוא צעק, ״יואוו דניאל תודה! אני חולה עלייך!״ הודתי לו.
-נקודת מבט דניאל-
איך שהיא אמרה את זה! הרגשתי כאילו היה שווה להעיף למניאק את הפרצוף ואחרכך לשמוע אותה אומרת את זה.
״גם אני חולה עלייך שטן״.
אני מאוהב בך, כבר שנתיים! סעמק אני מרגיש נקבה.
YOU ARE READING
A&D❤️
Romanceזה סיפור אהבה. סיפור על אנה בת ה17 וחצי, תתחילו לקרוא! @זכויות שמורות לי. -גמור-