-אפילוג-
-נקודת מבט דניאל-
״אני הולך להביא את תאו וליאו!״ הודעתי לאנה, ״בסדר״ היא אמרה ויצאתי להביא אותם.״אבאא!!״ תאו צרח כראה אותי, ליאו הסתכל והתעלם ממני, אנחנו בריב מהבוקר בגלל שהוא לא רצה ללכת לגן, ״יאלה בואו חיים של אבא הולכים היום לדוד תום ודודה איה״, ״יש!!״ תאו צרח ומליאו לא שמעו מילה, ״ליאו? עדיין לא מדבר איתי?״ הוא הסתכל והנהן לחיוב, ״טוב, אסתי לקחתי אותם״ הודעתי לגננת, ״אבא? אנחנו יכולים לקנות גלידה?״ תאו שאל, ״אני חושב שלא חיים שלי, אמא תכעס על אבא״, ״אוף!״, ״ליאו אני מצטער, אבל לרצות להיות בבית עם אבא זו לא סיבה לא ללכת לגן, מה דעתכם שהיום כולנו נישן אצל דוד תום ולא תלכו לגן מחר?״ שאלתי ועיניהם נפרעו בשמחה, ״כןכן״ ליאו צעק, אויש הילד הזה שונא את הגן, ״אנחנו כבר לא ברוגז גבר של אבא?״, ״לא״ הוא אמר צוחק.
-נקודת מבט אנה-
״לאלא בואי לפה ליאור!״ התינוקת הזאת עוד תהרוג אותי! ליאור בת שלושה חודשים ותאו וליאו הם תאומים בני 5.
״אמא!״ ליאו צרח וקפץ עליי, ״בואי אליי נסיכה של אבא״ דניאל אמר לא את והיא קפצה בידיים שלי, ״אמא, אבא הבטיח שהיום נישן אצל דוד תום ולא נלך מחר לגן״, ״דניאל? זה נכון?״, ״כן במלא מחר יום שישי בייבי״, ״אני אשאל את תום זה בסדר״, תום ואיה התחתנו ויש להם שני ילדים, אור בן 6 ודין בן 3,
״הלו?״ הוא ענה
״היי״
״אה אחות? מה קורה?״
״בסדר, דיברתי עם איה אנחנו קופצים היום״
״כן היא אמרה לי״
״יש רק בעיה קטנה״
״נו?״
״יש מצב שדניאל הבטיח לילדים שהם ישנים אצלכם היום״
״בכיף חיים שלי״
״תודה תום, נתראה בשש״
״ביי כפרה״
היה ערס נשאר ערס.
״יאלה בואו להתקלח יפים של אמא, אבא ישמור על ליאור״.
-
הגענו לאיה ותום והילדים מיד רצו לשחק, ״חיים שלי!!״ איה צרחה, הילדה הזאת פשוט לא התבגרה, ״היי״ אמרתי, ״בייב?״ דניאל אמר, ״מה״,
״מה דעתך שנספר לאיה את הבשורות?״, ״מה? עכשיו?״, ״כן״ הוא אמר תוך כדי שהוא מנשק לי את הצוואר, ״אני בהריון״ אמרתי, ״שמעו אתם לא נחים לרגע״, ״שתקי זה הוא החרמן פה״, ״הלו? גברתי על תקראי לי חרמן, את אשתי מותר לי״, ״זאת אחותי, אסור לך״ תום צץ משום מקום ואמר, ״שתוק אתה ידבע״ דניאל החזיר לו, ״ככה לריב? ליד הילדים?״ תום אמר בצחוק, ״סתמו שניכם״ אמרתי, ״שתקי יהריונית״ דניאל אמר, ״בואנה יחוצפן!״, ״אמא!!״ צרחה נשמעה מליאו, ״מה בייבי?״, ״אל תקראי לאבא חוצפן!״, ״שמעת אותו?״ חוצפנים שאני כלכך אוהבת.
-נגמר! תכתבו לי איזה סוגים של סיפורים אתם אוהבות.
YOU ARE READING
A&D❤️
Romanceזה סיפור אהבה. סיפור על אנה בת ה17 וחצי, תתחילו לקרוא! @זכויות שמורות לי. -גמור-