Omuzuma soluk beyaz tenli bir el dokundu.Hemen arkamı döndüm,bana dokunan kişi beyaz saçı omuzuna kadar uzanan uzun kulaklı ve keçi sakallı bir doksan boyunda bir adamdı.Bu yüzü hemen hatırladım,benim sağ kolum Jax'dı bu.
"Kralım,sonunda sizi buldum şükürler olsun!"
Jax bana ihanet etmeyen üç kişiden biriydi ve en iyi dostum.Jax'ın gözleri dolmuştu.
"Sen buraya nasıl geldin?"
"Efendim unuttunuz galiba.Sadece en güçlü ruhlar boyut kapısından geçebilir ve ben bu konuda ikinciyim."
Kafamı salladım.Jax uzun lacivert kapişonlu bir cüppe giymişti.
"Efendim yüzünüz morluklar içinde,bunu size kim yaptı?"
"Babam,yani reenkarne olduktan sonraki babam yaptı."
"O herifi gebirteceğim."
"Hayır yapmayacaksın."
Bu sırada on metre önümüzde bir at arabası durdu,kapısı açıldı.İçinden Cerberus klanı simgesi olan üç adam çıktı.
Ortadaki grubun lideri gibiydi.Altın rengi zırh ve elmas kabzalı kılıç.Ortadaki adam konuşmaya başladı
"Lider veliahtını yaralandığı için idam edileceksin hazır ol!"
Adamlar ellerini kabzalara götürdü ve bize doğru koşmaya başladılar.Jax hemen önüme geçti ardından enerjisini mızrak şeklinde şekillendirdi.Ortadaki adamı şiş yaptıktan sonra alev üfleme tekniğiyle diğer ikisini yaktı.
"Kralım acilen gitmeliyiz,artık bu şehirde kanun kaçağı olarak görüneceksiniz."
Hızlıca şehirin dışına çıktık ve Ormanda doğru bir yolculuk yaptık.Arkamızdan yirmi atlı koşturuyordu.Ormana girdiğimizde izimizi onlara kaybettirdik.Açıklık bir alana geldik.
"Efendim burada kamp kuracağız,yarın ise sizi geliştirmeye başlayacağız,sonuçta sizi tekrar tahta getirmek istiyoruz ama bu halinizle yapamazsınız."
Sinsi sinsi gülümsedim
"Sadece ruhlar alemi değil,insanlar alemininde kralı olacağım."---Dokuz sene sonra
Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu ve pek ilgi gösteremedim kusura bakmayın birde çok hızlı zaman atlıyormuyum sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhların Kralı
FantasyBirçok imparatorluk ve sayısız savaşçının bulunduğu,güçlünün güçsüzü ezdiği bir Dünyada,eski,antik bir ruh'un Dünyada bir insan biçiminde tekrar doğması. ----------------------------------------------------------- Ruh olayı fairy tail deki gibi(Anim...