Kelle avı

203 32 0
                                    

Evet,dokuz sene geçti ve sizce ben şu anda ne yapıyorum?
Kelle avcılğı.Şehrin birinden köylerine bela olan geyik kafalı ejderha'nın kellesini almaya,Allah'ın dağın a çıktım.Dokuz sene içinde düşündüğümden daha fazla geliştim.Enerji kapasitem yüzde yüz elli arttı.Şuanda yaratığın yuvasındayım,hadi bakalım.

Yaratık ania ania diye bağırdı ve üstüme atıldı,yana kaçarak sıyrıldım ve arkasından iki elimle ayrı ayrı iki yıldırım gönderdim.Yaratığa çarptı ama pek etki etmedi.Yaratığın gövdesi kahverengi tüylerle ve bir kanatla kaplıydı ama bacakları tamamen çıplaktı.Aklıma geçen hafta yeni yarattığım teknik geldi,adı "Plazma testeresi"idi.Tekniği pek geliştiremediğimden sadece demir sağlamlığındaki cisimleri kesebiliyordu.Görüntüsü ince bir kağıt gibidir ve siyahtır.Hemen onu yaratığın bacaklarına doğru yolladım,dört bacağınıda vücudundan ayırdım.Şuanda bir mağaradaydık ve kanlar taşlara sıçrıyordu.Yaratık hala yaşamasına rağmen ayağa kalkamadığı için yanına gidip enerji ile şekillendirdiğim kılıçla kafasını kestim.Mağaranın dışında bir köyden aldığım at ağaca bağlıydı.Onu çözüp,köye,Jax'a haber vermeye doğru gittim.

----Köye vardığımda

Köy gayet zengin bir köydü.Lüks taştan evleri ve güzel giyimli insanları vardı.Muhtarın evine doğru gittim,Jax beni evin kapısının önünde bekliyordu.Enerjimi sezmiş olmalıydı
"Hoş geldiniz efendim."
"Hoş bulduk Jax,muhtar parayı teslim ettim?"
"Daha değil efendim içeride kelleyi teslim etmenizi bekliyor."
Jax dokuz senedir hiç değişmemişti,adamın derisi bile kırışmıyordu.Arada sırada onunla antreman dövüşleri yapıyorduk,son iki senedir bazen yendiğim oluyordu.Ama eskiden olsa saniye dayanamazdı.Muhtar ise klasik muhtardı işte.Pala bıyık köstekli saat ve cüretkar tavırlar e tabi birazda şive
"Cağavarı kestinmiydi emmoğlu?"
"Evet,al."
Adamın masasına olduğu gibi kafayı koydum,masanın her yeri kan oldu.Muhtarın biraz sinirlendiğini hissetsemde bir şey demedi,iyi de oldu.Demir kasasından üç altın verip beni uğurladı.Şimdiki amacımız ise Ruhlar diyarına geri dönüp bana sadık olanları toplayıp bu dünyaya hükmetmekti,bunun için diyarlar arası kapının açılabileceği tek yerden yani gök adalara gidecektik.Bu üç altın ise yol paramızdı.

(Arkadaşlar bölüm biraz konu dışıydı ama ilerki bölümler öncekilere nazaran daha aksiyonlu olacak ve evet tahmin edin....bekliyorum....neyse ben söyleyeyim,Dünyaları fethetme girişimine başlıyoruz.)

Ruhların KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin