Masuk ke kelas . Kelas senyap . Semua memandang aku dan Fourplets . Beg sekolah aku letak . Kot aku buka dan sangkut pada kerusi . Begitu juga Fourplets . Dah macam leader aku ni haa xD
Butang lengan baju aku buka , aku mula menyentengkan lengan , duduk diatas meja guru .
Telefon bimbit aku tarik keluar dari poket . Semua tahu apa yang bakal aku lakukan . He he he .
MusixMatch aku tekan , memilih lagu . Harini aku rasa nak dengar lagu yang ada bad words lah !
Lagu Hello Bitches , nyanyian CL dari kumpulan 2NE1 menjadi pilihan aku .
Lagu mula berkumandang dan seluruh kelas menunjukkan middle finger mereka . Wuhuu seperti sedang berparti !
Tiba tiba !
Alamak sir Bobby ! Aku lari ke tempat aku , membetulkan pakaian dan sebagainya . Lagu juga aku tutup .
Satu kelas tahu bila aku bertindak sedemikian , bermakna sir Bobby dalam perjalanan . Jadi mereka pun kelam kabut membetulkan apa yang salah dan sebagainya .
Aku letakkan buku bahasa Inggeris diatas meja . Yup , sir Bobby mengajar bahasa Inggeris .
Sir Bobby masuk ke dalam kelas . Semua pelajar diam . Harini , memandangkan ketua kelas tak hadir aku yang aku ucapkan selamat pagi kerana pembantunya agak pemalu . Halah bajet sungguh nak pemalu bagai depan Bobby aku -.-
" Ehem , Good Morning Sir Bobby "
Ucap aku tegas . Mata memandang terus ke wajah Sir Bobby .
" Okay class , Good morning . Please sit . "
Sir Bobby mengarahkan kami duduk . Semua dengan pantas melabuhkan punggung mereka yang sebesar tempayan itu duduk diatas kerusi .
" Okay class , today we will do some group works . Now , berpecah kepada beberapa kumpulan . "
Dia memulakan pelajaran . Macam biasa . Tapi auranya luar biasa . Pada mulanya aku tak sukakan dia , kerana bagiku dia tak cukup swag dan nampak sombong .
Aku tak sukakan guru yang sombong . Aku suka guru yang sporting . Macam miss Dara , Sir Hanbin . Tapi Sir Hanbin ni sahabat rapat dengan Sir Bobby . So agak berisikolah kalau aku rapat dengan dia .
Tapi tak sangka pulak si Bobby ni cukup sporting . Selalu senyum , gelak . Gigi bunny dia paling cute . Seriously , setiap girls dalam sekolah ni boleh jatuh cinta dekat dia . Lagipun dia ada aura yang aku tak mampu terangkan .
" Chearin , kenapa awak tak masuk kumpulan awak lagi ? "
" Saya dalam kumpulan sayalah , nak kemana lagi ? "
" Kenapa awak stay dekat sini . Kesana , satu kumpulan dengan Seungkim dan Seungmin . "
" Err taknaklah Sir ! Dorang tu annoying . Saya nak stay sini . Bolehlah sir , sir tak sayang saya ke ? "
Sayang . Heh gediknya aku . Takpa , memang taktik aku . Sir Hanbin sampai dah tak larat dengar . Semua cikgu yang mengajar kelas kami tahu aku manja , dan tak malu untuk menggunakan sayang pada sesiapa sahaja .
" Sir , biarlah dia stay dekat situ . Kalau dia duduk dengan kami , kami asyik kena buli je . "
Jerit Seungmin dari belakang . Sambil memandang dan tersenyum sinis terhadapku .
" Eh kejadahnya aku buli kau ! Takde masa okay ! Aku report dekat abang Ren kang haa ! "
Aku balas kembali , berdiri . Aku bagi pandangan menyeramkan .
Mereka berikan reaksi ada aku kesah .
" Abang kau pun macam perempuan , cakap banyak pulak . "
Terdengar suara Seungkim pula membalas .
YOU ARE READING
completed | Bobby : Teacher + Husband .
FanfictionCikgu kau handsome , pandai rap , suka senyum , comel . Kau rasa kau mampu kawal tak perasaan daripada tersuka pada dia ? Atau mungkin dia yang simpan perasaan dekat kau . Siapa tahukan ? Kim Bobby fanfiction .