Záchrana

689 37 1
                                    

Když už si Mary myslela, že to už bude muset vzdát, tak zaslechla velmi pronikavý výkřik. V tu chvíli se také změnilo chování vlků, ty se otočili a se žalostným kňučením utekli směrem, odkud přišli. Bylo jisté, že to slyšeli ještě intenzivněji, než Mary a právě to ji zachránilo život.

"Jste v pořádku, madam? A, co vlastně dělá, tak krásná dáma, jako vy v tuhle hodinu v lese a ještě sama. Copak nevíte, že je to tu po setmění nebezpečné?" K vyděšené Mary se pomalu blížil cizí mladý muž a nebylo pochyb, že právě jemu vděčí za svůj život.

"Kdo...kdo jste?" Podařilo se jí ze sebe vysoukat. "Nebojte se, neublížím vám. Už jste v bezpečí, ti už se nevrátí, to vám slibuji! Jinak jmenuje se Petr." Přestože byla z tohoto nepříjemného zážitku ještě trochu v šoku, tak vlídné a uklidňující chování jejího společníka způsobilo, že se poměrně brzy vzpamatovala a nakonec se, i dokázala také představit.

"Omlouvám se, normálně se takhle nechovám, ale tohle mě dost vyděsilo, jak jistě pochopíte. Rozumím zřejmě správně, že za to, co jsem slyšela a co odehnalo ty vlky jste, asi zodpovědný vy? Moc vám za to děkuji, zajisté jste mi tím zachránil život. Jinak jmenuji se Mary. Jak se vám, ale něco takového povedlo?" "Řekněme, že mám své způsoby, jak se proti vlkům bránit a tohle je jeden z nich. Navíc to bylo nejrychlejší. Stále jste mi však neřekla, co vás přimělo jít v tak neobvyklou dobu do lesa?"

"Má paní, po mě chce jedny soeciální houby, bohužel já však vůbec nevím, kde je hledat." "Možná, že vám dokážu pomoci...Zkuste mi je nějak popsat." 

Ztracená princeznaKde žijí příběhy. Začni objevovat