Er staat een grote zwarte wolf voor mij. Zijn ogen zijn kil. Klaar om te moorden. Angst en paniek nemen mijn lichaam over. Ik zet een stap naar achter wanneer de zwarte wolf op mij afkomt. Snel zet ik nog een pas naar achter. Mijn hart gaat als een gek te keer. De wolf komt steeds dichter bij. Ik draai me om en begin te rennen. Mijn hart gaat nu nog harder te keer. Ik kijk om en zie dat de wolf vlak achter me zit. Met alle kracht die ik heb probeer ik nog sneller te gaan rennen.
Om de seconde kijk ik naar achtere om te kijken waar de wolf rent. Opeens val ik keihard op de grond. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van de zwarte wolf. Er is geen enkel gevoel te zien in de ogen. Een grote ruimte vol leegte. Ik ben ondertussen al begonnen met hyperventileren. De wolf laat zijn tanden zien. Ik kruip in een en knijp mijn ogen dicht. Ik voel zijn adem in mijn nek. Langzaam verdwijnt zijn adem in mij nek en langzaam doe ik mijn ogen open.
Ik zie dat de wolf iets naar achteren is gegaan. Met het gevoel dat alle botten in mijn lijf gebroken te zijn sta ik op en probeer weg te rennen. Maar ik word meteen weer onderuit gehaald. Een grote grom verlaat de mond van de wolf. Ik lig op de wolf op de grond. Maar voor dat ik het weet staat de wolf op mij. Hij haalt zijn poot naar binnen. Klaar om mij de moorden. Ik voel een helse pijn op mijn voorhoofd. En even later op mijn hele gezicht. Mijn ogen vallen dicht en alles word zwart.
Meteen zit ik rechtop in mijn bed. Mijn ademhaling vermindert, en ik loop naar mijn bureau toe waar mijn mobiel ligt. Ik pak hem en ga meteen weer in bed liggen. Als ik na 10 minuten alle foto's op Instagram heb gezien. Loop ik naar de badkamer toe en pak een handdoek uit een kastje. Ik zet de douche aan en laat de stralen over mijn lichaam lopen. Voor een moment ontspan ik mijzelf.
"LIV!!" Schreeuwt mijn moeder naar boven waardoor ik uit mijn trans word gehaald. Ik zet snel de douche uit en droog mijzelf af. Als ik in mijn kamer sta loop ik naar mijn kast. Ik trek snel een zwarte broek aan met een sweater erboven. Ik loop naar beneden waar mijn moeder met een chagrijnig gezicht aan tafel zit. "Sorry mam" zei ik zachtjes. Mijn moeder is was een van de liefste moeders op aarde maar sins mijn vader weg is, is ze veel botter en is meest van d tijd op haar werk. "Schat, volgende keer op tijd"? zei ze met een glimlach op haar gezicht alleen je kon zien dat ze het niet helemaal meende.
Na dat mijn thee op heb en een boterham gegeten heb loop ik naar boven om mijn boeken voor vandaag te pakken. Een zucht verlaat mijn mond. Ik heb vandaag wiskunde, blokuur Frans, Nederlands en Engels. Gelukkig is dit het laatste jaar dat ik Frans heb want ik haat het. Als ik alle boeken heb gepakt loop ik naar de badkamer en doe mijn haar in een strakke staart. Op weg naar de deur pak ik mijn schoenen en trek ze snel aan. Ik loop snel de deur uit en pak mijn fiets.
Na 25 minuten fietsen kom ik eindelijk op school. Ik stap van mijn fiets af en gooi hem in het rek. Rustig loop ik het gebouw in. Ik zucht en loop naar mijn kluisje. Het groepje jongens komt mijn richting op. Ze vallen mij lastig sins mijn beste vriendin naar België is verhuisd. Snel dump ik al mijn troep en doe hem op slot. Ik versnel mijn pas als ik het groepje dichter bij zie komen. Als ik na een omweg van vijf minuten het lokaal in kom ben ik als eerste aanwezig. Ik pak mijn wiskunde boek en begin alvast met de sommen.
"Hé nerd, dit is mijn plek". Ik kijk op en zie een boze jongen voor mijn tafel staan. "Zoek maar een andere plek" zegt ik zonder naar hem op te kijken. De jongen zucht en loopt dan naar de tafel voor mij. Ik ga rustig verder met mijn wiskunde sommen. Als de bel gaat berg ik snel al mijn spullen op in mijn tas en loop naar het volgende lokaal.
Ik loop het lokaal Frans binnen en zie iedereen al zitten. Alleen voorin zijn nog maar twee plekken vrij. Snel loop ik naar mijn plek en ga naast een meisje met blond haar zitten. Ze kijkt me met een arrogante blik aan maar ik negeer haar en pak mijn boeken uit mijn tas. Mevrouw van Toren is nog niet aangekomen in het lokaal dus ik pak mijn mobiel er nog even bij.
Als het opeens stil ben zie ik dat mevrouw van Toren binnen is gekomen en wilt beginnen met haar uitleg. Ik stop mijn mobiel in mijn broek zak en pak een pen uit mijn etui. Na een uitleg van dertig minuten mogen we eindelijk aan werk. Ik maak snel alle opdrachten loop naar mevrouw van Toren toe. Ze heeft een afspraak gemaakt met ons dat als je klaar bent voor de bel moet je de opdrachten laten zien en als ze goed zijn mag je gaan. Ze bekijkt mijn opdrachten en kikt met haar hoofd. Ik loop terug naar mijn tafel en pak al mijn spullen bij elkaar. Snel loop ik het lokaal uit naar de studie ruimtes. Het is zometeen pauze dus ik pak al vast een pakje koekjes uit mijn tas en begin ze rustig op te eten terwijl ik mijn nieuwe engels opdracht alvast doorlees. Als na tien minuten de bel gaat pak ik mijn spullen bij elkaar en loop ik de studie ruimte uit naar buiten.
HEY, IK WIL ZEGGEN DAT IK HET HEEL LEUK VIND DAT JE DIT LEEST. IK WEET NIET OF IK HET ZELF HELEMAAL GOED VIND MAAR IK DOE MIJN BEST. ALS DINGEN NIET KLOPPEN OF JE WIL DAT IK IETS TOEVOEG PLEASE ZEG HET DAN. TIP ZIJN ALTIJD WELKOM
XXX My
♥️ VOLG ME! ♥️
READ, COMMENT AND VOTE!!!
JE LEEST
Wolf Heart
Lupi mannari"Er staat een grote zwarte wolf voor mij. Zijn ogen zijn kil. Klaar om te moorden. Angst en paniek nemen mijn lichaam over. Ik zet een stap naar achter wanneer de zwarte wolf op mij afkomt. Snel zet ik nog een pas naar achter. Mijn hart gaat als een...