5.Parti

39 5 1
                                    

Multide Bartu ve Vuslat

VUSLAT KAYA

Sabah çalan telefonumla uyandım. Melis arıyordu bugün cumartesiydi benim dersim olmadığı için buluşacaktık. Yorganı tekmeleyerek ayağa kalktım. Komidindeki telefonu cevapladım.

"Vuslat kalk hadi kalk çok işimiz var."

"Yeni kalktım melis ya gelemem ben bi yere." diyerek telefonu usratına kapadım. Uykum var allah allah. Tabi melisa pes etmedi azimli olduğunu bu sayede anlamış oldum. telefonu yeniden elime alarak cevapladım.

"Efendim melis ya."

"Ya vuslat kalksana ya." diye cırladı adeta.

"Of tamam be kalktım." Dediğimde gerçekten kalktım ama.

"Tamam varmak üzereyim çabuk hazırlan." Telefonu kapatıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadım duş almaya vaktim yok çünkü. Dolabın karşısına geçip siyah üzeri beyaz çizgili gömleğimi altına da siyah kısa pantolonumu aldım ve üzerime geçirdim. Telefonumu ve kulaklığımı da alarak spor ayakkabılarımı giyip aşağı indim. Aşağıda bekliyeyim açık hava da uykum açılır belki. Biraz bekledikten sonra aramaya karar verdim.

"Melis nerdesin ya."

"Evini bulmaya çalışıyorum sen söylemedin ya zeki kız efeden aldım. Hıh geldim kapat hadi." Dediğinde arabasıyla gelen melisi gördüm. Arabaya binince selamlaşıp sarıldık. AVM'ye sürmeye başladı. Bende fırsattan istifade parti hakkında bilgi almaya başladım.

"Ee mekan neresi olacak?"

"Bilmiyorum bartu ben halledeceğim diyerek mekan işini kendisi üstlendi. Süslemeyi alışverişten sonra ben halledeceğim."

"Anladım yardım edilecek bir şeyler varsa?" Dediğim sırada melisin telefonu çalmaya başladı. Bana yandan bir bakış attı. Araba sürüyorum sen aç bakışı olarak anlayıp telefonu elime aldım. Arayanın bartu olduğunu görmemle hemen telefonu yerine bıraktım.

"Ya sizin bartuyla sorununuz ne?" Diye akıllıca bir soru yöneltti bana Melis. Telefonda sustu zaten o sırada.

"Ne alaka ya ne sorunumuz olabilir ki bizim?" Dediğimde mesaj sesi duyuldu sessiz ortamda.

"Bari mesajına bak Vuslat korkma bu kadar."deyip kahkaha attı. Ondan mı korkacağım sanki hah o kim ki yani tamam sert yüz hatları korkutucu ve yakışıklı olabilir ama bundan banane yani. Beni ne ilgilendirir canım.

"Ondan niye korkacakmışım. Ondan korkmuyorum." Derken mesajı açacağım sırada telefon çalmaya başladı. Elim yanlışlıkla yeşil butona deydiğinde Bartunun gür ses ikon duyuldu. Bende hemen hoparlöre aldım Melis konuşsun diye.

"Melis nerdesin sen?"

"Burdayım bartu ya alışverişe gidiyoruz Vuslat'la. Araba kullanıyorum onun için açamadım." Bartu biraz duraklayıp cevap verdi.

"İyi. Mekanı ayarladım adres mesajda var zaten. Dekor işi sende iki saat sonra uğra bi bak."

"Tamam bartucum canım kuzenim çok sağol iyi ki varsın..." diye devam edeceği sırada bartu sözünü kesti.

"Melis! Kapatıyorum kendine dikkat et." Diye tısladı adeta.

"Tamam görüşürüz." Melis de cevap verince aramayı sonlandırdım. Avm ye varmıştık zaten hemen inip içeri ilerledik. Direk bi mağazaya girip elbiselere yöneldik.

Melisle avmye adım atmamız ve bi mağazaya girmemiz saniyeler sürdü. Elbiselere bakmaya başladık. Bir süre sonra elimdekini melise verirken diğer kolunun dolu olduğunu görmemle ağzım hayretle açıldı. Elimdeki sırt dekoltesi olan pudra pembeli elbiseyi alıp melise uzattım. Oda diğer elindekilerle birlikte kabine doğru ilerledi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GittiğindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin