Návrat na francouzský dvůr

863 18 2
                                    

Už když byla Marie, královna skotská ještě dítětem. Usilovala Anglie o její zemi a korunu. Byla vyslána do Francie, aby se zaslíbila jejímu budoucímu králi a spasila svazkem sebe a svůj lid. Avšak jsou zde síly jež intrikují síly temnoty, síly srdce, nechť trvá její království.

Mezitím když byla Marie ukrytá v nedalekém klášteře, někteří chystali pletichy a intriky, aby ji mohli zabít.

Marie byla vychována jeptiškami od svého útlého věku. Ráno si hrála na palouku s jeptiškami fotbal. Ve zvonici se rozeznělo bimbání zvonu, tak zanechali své aktivity a šli na oběd. Jedna z jeptišek nandávala ostatním kaši. Ostatní si mezi sebou špitaly. Marie koukala kolem sebe a pak její zrak ustál na jedné z jeptišek ta se na ní také podívala. Jeptišce se začalo z pusi valit pěna, do kaše jí začali padat kapky krve, začala kašlat a dávit se všude začala krvácet a pak upadla do misky s kaší.

Hlavní jeptiška běžela za Marií aby ji odvedla pryč. Jeptišky začaly křičet

,, Zachraňte Marii!!! "

Mezitím spěšně poslaly dopis na francouzský dvůr, že na Marii byl spáchán atentát. Hlavní jeptiška jí říkala ,, Musíte hned odjet, toto byl pokus o vraždu, málem vás otrávili. "

Marie ,, Ale kdo? "

,, Někdo s vazbami na provincii a Anglický trůn, musí být potrestán. "

,, Sestra Helena netušila jsem... "

,, Že je ochutnávačkou, ochutnává se vám každé jídlo od chvíle, co vás matka odložila od prsu. Marie ste přeci královna skotská . "

Marie se oblékla do šatů, mezitím se jeptišky shromáždily aby se s ní rozloučily. Otevřeli se dveře kostela a Marie vykročila celá krásná, měla na sobě červenosametový plášť a modré nařasené šaty a korunu na hlavě.

Marie

,, Nejsem připravena. "

Hlavní jeptiška

,, Odjet či se vdát za budoucího krále Francie.? "

,, Obojí chtěla jsem se ještě jednou podívat do svého Skotska. "

,, Vaše přítelkyně ze Skotska tam budou, dívky které dobře znáte, ve Francii budete v bezpečí, jste skoro žena a František je skoro muž, je čas. "

Obě se objaly a rozloučily se a Marie nastupovala do kočáru, který tam přijel.

Na francouzském dvoře se to jenom hemžilo, protože se chystala svatba Alžběty sestry Františka.

František kráčel po schodech a potkal se Sebastianem (Bastem) .

František:

,, Sebastiane. "

,, Františku kde si  byl , nemohl jsem tě najít. "

,, Jezdil jsem. "

,, Vážně a na kom? "

(smích)

,, Tak jaká je nálada?

,, Našeho otce a nebo všeobecně, všude napětí chystá se svatba tvé sestry ? "

KrálovstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat