Marii už zbívalo jen nalodit pár svých věcí a mohla vyplout. V přístavě se objevil Bast a Lord Narcisse. Prosili Marii aby mohli s ní plout. Lord Narcisse chtěl plout do Skotska a ze Skotska do Anglie za svou milovanou Lolou. Která byla u dvora Alžběty. A Bast chtěl plout s Marií do Skotska a zůstat tam sní. Marii to nevadilo, tak svolila a loď mohla vyplout. Marie se naposledy otočila směrem k zámku a řekla:
,, Francie už tě asi neuvidím. "
__________________________________________________________________
Kateřina šla do trůnního sálu a koukala, co tam dělá i Claudie a Karel. Claudie držela vzkaz na rozloučenou od Basta. Kateřina se zeptala:
,, Co je to? "
Karel:
,, Bastův dar na rozloučenou, nechala si zbít mojí sestru abys získala regentsví, podvedla jsi mě a zradila! "
V tom dopise stálo úplně všechno, co Kateřina svým slovem přikázala aby získala své vytoužené regentsví. Nechala zbít svou dceru aby získala moc nad Francií coby regentka. Karel se naštval a řekl ve vzteku:
,, I když jsi regentka, ale já jsem král za své činy budeš pikat! "
Marie v poklidu odplula do svého Skotska. Ale na moři ji čekala nemilá událost. Rozpoutala se bouře, vlny a k tomu nepříznivé počasí. Celá loď se převracela ze strany na stranu. Marie se těžce se svou služkou přidržovaly. Marie přikázala ať jde do podpalubí. Loď se převracela poměrně dost, Marie se držela okenního rámu a v tu chvíli nevydrželo okno velký nápor vln. Okno se rozbilo a do místnosti kde byla Marie se vlila vlna.
_______________________________________________________________
Rozbouřené moře Marii a zbytek jejich mužů spolu s Narcissem a Bastem vyplavilo na pobřeží. Marie dostala strach, když uviděla nějaké muže na pláži. Jak se tam prochází a podřezávají ostatní napůl živé. Začala potichu hledat svůj meč ale nepodařilo se našla jenom pochvu (tehdy se tomu tak říkalo- obal na meč nebo jinou zbraň). Vzala ji a ihned potichu zmizela se schovat za velký šedivý kámen. Najednou ji někdo přidržel ústa. Byl to Narciss.
,, Raději mlčte nebo je po nás!" (říkal potichu)
Jeden voják na pláži vykřikoval ,, Všechny podřezejte, dělejte nepárejte se s tím!!! "
Marie potichu říká Narcissovi ,, Kde je Bast neviděl jste ho na pláži? "
Narciss ,,Ne. "
Marie ,, Jak jste se dostal na břeh? "
,, Se dvěma námořníky na stěžni, moře nás asi vyvrhlo asi tisíc kroků odtud, potka jsem pár vašich vojáků a usoudili, že jim je milejší život a utekli. "
Marie s povzdechem ,, Jediní mí vojáci dezertovali. "
Narciss ,, Nedivím se jim, jsou sami beze zbraní a v cizí zemi. "
,, Pro ně je to cizina, pro mě je to domov."
Mezitím vojáci na pláži kontrolovali těla. Narciss už chtěl pomalu jít ale jeden z vojáků zavolal
,, Je tu ještě jeden !! "
Marie se ohlídla a byl to Bast. Chystali se ho zabít ale nepovedlo se to v tu chvíli se objevili na pláži jiní muži byl to nějaký klan byli to Druidi.
Mezitím co Marie si dělala starosti o Basta se její bratr Jakub snažil usmírnit Johna Knoxe. Knox chce získat co nejvíce svých následovníků aby zrušil království.
Na zámek v Edinburgu se z posledních sil dobelhal ztroskotaný voják, který se plavil s Marií. Žena co ho našla poslala pro Knoxe. Knox přišel, zeptal se ho
,, Máte poselství pro Jakuba Mariínina bratra? "
,, Vy jste od skotského dvora? "
,, Ano. "
,, Vašeho regenta to zaujme, ale na oplátku chci zajistit návrat do Francie a zlato chci zlato. "
,, Máte ho mít, o co se jedná? "
,, Plavil jsem se na lodi, která vezla z Francie královnu Marii, bouře ji zahnala na pobřeží přežilo nás jen pár, Marie se zachránila před drancíři jeden mě chtěl zabít."
,,Marie je ještě na živu? "
,, Prozatím, ale bratr jí musí poslat pomoc spravíte ho o tom okamžitě?"
,, Jistě (s úšklebem)."
ClaryRay :)
ČTEŠ
Království
FanfictionTato knížka je fanfikce o seriálu Království. Osudy Mary, královny Skotů, která ve svých patnácti letech přijíždí na dvůr francouzského krále, aby si vzala korunního prince Františka. Jenže svazek není ještě stvrzen a podepsán; vše záleží na politi...