Ahoj, tady si připomeneme některé hlášky a zajímavosti :)

127 5 0
                                    

Hlášky:

1.

Sebastian: Francisi, všude tě hledali. Je těžké tě najít.

Francis: Jezdil jsem.

Sebastian: Vážně? Na kom?

   2.

Mary: Změnil jste strany?

lord Hugo: V čele královy rady jsem ze dvou důvodů. Vím, jak zvládat lidi a vybrat si vítěznou stranu. Ve světle nedávných událostí, s královninou možnou popravou a Francisovou pokračující absencí u dvora, je to ta vaše.

Bash: Mám štěstí, že mám tak vytrvalou podporu.

3.

Kenna: Catherine se mě pokusila otrávit. Můžete říct soudu tohle.

král Henry: To nikoho nezajímá, Kenno.

  Zajímavosti:

Seriál se odehráva v období roků 1547 až 1610, které historici označují jako období 3 Jindřicha. Začíná Jindřichem II. a končí Jindřichem IV. Období bylo významné náboženskými boji. 

Ačkoli hraje Anna Walton matku Torrance Commbse, ve skutečnosti je jen o 3 roky starší než on. 

Spoiler: Marie Stuartovna byla vězněná a popravená Alžbětou I. v roce 1587. 

Ahoj, chtěla bych jen říct, že teď chvíly nebudu pokračovat ve psaní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ahoj, chtěla bych jen říct, že teď chvíly nebudu pokračovat ve psaní. Teď budu dělat kapitoly podobné téhle např.: třeba další kapitola bude o šatech které nosila Marie atd. Děkuji za vaši trpělivost Vaše ClaryRay :) Přeji Vám hezky prožité Vánoční svátky a Nový rok :)

KrálovstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat