Îți scriu din postura de fost iubit. Vreau să stabilesc încă de la început că aceste rânduri nu sunt un semn de împăcare, o rugăminte de a fi primit înapoi. Nu! Sunt cuvintele ce nu au fost spuse până acum.
Încă mi-e dor de tine, de ce să te mint? Dar mi-a fost mult mai dor de mine, de cel care eram înainte de a te cunoaște. Astăzi, când mă uit în oglindă, încep să mă recunosc. N-ai fost o femeie rea, doar nepăsătoare. Ori, indiferența taie mai adânc decât orice răutate. Nu ai fost prezentă la ora în care ți-am vorbit despre cum să nu-ți bați joc de bărbatul care te iubește necondiționat. Am aflat ulterior că erai la un altul care te învăța cum să stai capră. Poate că-ți este mai de folos.
Mă transformasem, draga mea, în bărbatul în care îmi jurasem că nu voi fi vreodată. Uite că socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. Dai mai mult, primești mai puțin. Cel puțin, așa a fost în cazul nostru. Ți-am dat totul, mi-ai luat totul, lăsând în loc doar scuze. Mă săturasem să ți le aud, să ți le cred, dar, atunci, nu eram suficient de puternic încât să mă desprind de femeia pe care o iubeam nebănuit de mult.
Mi-a fost mai dor de mine, bărbatul puternic, cel care nu acceptă toate mojiciile unei femei doar de dragul ei. Mi-a fost dor să pun piciorul în prag - cu mine, nu cu tine. Ți-am permis atât de multe și pentru ce? La ce bun să te iert la infinit?
Uite că dorul de mine m-a ajutat să prind puteri. Ca Poppey când mânca spanac. Așa și eu - mi-au crescut mușchii sufletului și am reușit să mă desprind de tine. M-am deșteptat - mai bine mai târziu decât niciodată.
Mi-am adus aminte cât de important sunt pentru mine și pentru cei câțiva oameni care mă iubesc sincer. Mi-a fost dor să mă privesc în oglindă și să mă recunosc câtuși de puțin. Mi-a fost dor să pun capul pe pernă și să nu mă mai gândesc cum să fac să fie bine. Mi-a fost dor să pot merge drept fără ca vreo greutate să-mi atârne pe umeri.
De ce am stat atâta vreme lângă tine? De prost și pentru că speram că ești o femeie onestă. M-am înșelat cu a doua parte, că de prima sunt sigur.
Oricum, îți mulțumesc!
CITEȘTI
Vorbe...și atât
RandomAici voi publica citate, vorbe cu înțeles, motto-uri și gânduri care sigur vă vor ajuta și în care mulți dintre voi vă veți regăsi. Sunt sigur de asta! Lectură plăcută!