#133 Îți mulțumesc!

16 0 0
                                    

Nu mai regret că te-am întâlnit. Din contră , îi sunt recunoscator Universului pentru că te-a adus în viața mea pentru că așa am reușit să îmi dau seama că merit mult mai mult.

Am crezut că ești ceea ce îmi doream, dar de fapt ai fost doar o întâmplare. Am crezut că vei rămâne în viața mea pentru totdeauna, dar de fapt ai fost doar un simplu trecator. Am crezut că mă vei iubi necondiționat, dar de fapt m-ai iubit doar când ai avut tu chef.

Au fost momente în care am avut nevoie de tine... dar tu nu ai fost acolo.
Au fost momente în care faceam tot posibilul să îți arăt ce înseamnă să iubești cu adevarat... dar tu nu îți doreai să știi asta.
Au fost momente în care încercăm să fac planuri de viitor cu tine... dar tu nu erai pregătită pentru așa ceva.
Au fost momente în care tot ce îmi doream era umărul tău, o îmbrățișare și cuvintele "Totul va fi bine" spuse din inimă... dar tu aveai alte treburi.
Au fost momente în care aveam nevoie de sprijin, de afecțiune, de iubire sinceră și reală.... dar tu nu erai pregătită să oferi așa ceva.
Și după tot ce s-a întâmplat, vreau să îți mulțumesc. Pentru că ai intrat în viața mea și te-ai transformat într-una dintre cele mai importante lecții de viață învățate până acum.

Îți mulțumesc că m-ai făcut să înțeleg că merit mult mai mult. Și că o pot lua de la capăt. Că nu trebuie să dau totul pentru a primi nimicuri. Că iubirea nu se cerșește, se oferă din toată inima și din tot sufletul.
Îți mulțumesc că m-ai facut să înțeleg că nu trebuie să mai pierd timpul fiind nefericit. Că nu poți schimba o persoană și că nu îi pot cere să fie ceva ce nu este. Că iubirea adevărată vine în viața ta și te acceptă pur și simplu - cu calități și defecte, cu bune și cu rele.
Îți mulțumesc că m-ai făcut să spun "Ajunge, merit mai mult.". Că în loc să iubesc o persoană care nu mă iubește am ales să mă iubesc pe mine însămi.

Vorbe...și atâtUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum