#21

107 5 0
                                    

Să mă răzbun eu că n-a fost ea capabilă? Nu, nu s-ar merita, i-am fost oricum o pierdere prea mare. Să-i arăt eu ce a pierdut? Da' de unde, știe și singură, iar dacă nu știe, o va învăța viața. Pe toți ne învață. Să încerc să-i plătesc cu aceeași monedă? Nu-mi stă în caracter, roata tot se întoarce cândva. Nici n-am de gând să devin unul din oamenii care mi-au făcut rău doar de dragul de a-i arăta ce înseamnă să suferi din cauza cuiva pe care iubeai.

Am principii și nu mă răzbun pe nimeni. Bărbatul puternic nu se răzbună, îl lasă pe celălalt să fie fericit dacă poate și are cu cine. Puternic cu adevărat e acela care ți-ar putea face rău, știe asta, dar preferă să nu-ți facă nimic, iar tu să nu știi câtă putere zace în mâinile acelui om și ce cuvânt avea de spus asupra ta. Oricum cel care iubește și e părăsit devine o pierdere. Eu i-am fost o pierdere prea mare.

Așa că n-are rost să-i mai arăt ce a pierdut, știe și ea sau îi va arăta viața cine au fost cu adevărat oamenii potriviți ei scoțându-i în cale exact pe cei mai nepotriviți. Nu e treaba mea să-i arăt că am fost o pierdere pentru că n-am cum să o demonstrez și probabil că nu o interesează acum, dar cei care pot demonstra asta, cu siguranță o vor face, așa că nu-mi fac griji.

Roata tot se întoarce cândva, are cineva grijă să ne plătească și să ne ia. În viață am învățat că totul se plătește, așa că am ales să-mi trăiesc viața în așa fel încât să am mereu de primit pentru că nu-mi place să mi se ia nimic având în vedere faptul că pun suflet în orice. Mai bine dau de bună voie mai mult decât ar merita cei din jur. N-aș vrea să devin ca unul dintre oamenii care m-au rănit.

Vorbe...și atâtUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum