(Bugün yeni bir yazma sürecine başlıyoruz. Ve en önemlisi anlık heyecanların, sevinçlerin, üzüntülerin, umutların vurgularıyla yazılacak bir kitap olacak bu sefer..)
Hayatımda çaresizliği, güven eksikliğini ve kaybetme korkusunu birisini düşünürken hissettim hep. Bu hisler hiç bir zaman tek başına yaşanmadı aslında. Bu yolculukta bunları anlatmanın tek çaresi belki de.. Daha iyi bir yaşama arzusunu sezebiliyorum.. Akan gözyaşlarını, hayal kırıklıklarını hissedebiliyorum, inanın; aşık olunca her hücresine kadar hissedebiliyor insan..
Hayatımızın bazı alanlarından hoşlanmıyoruz. Yaşadığımız acılardan, zorunda olduğumuz sorumluluklarımızdan, istemediğimiz yaşam koşullarından ve daha neler neler.. Farklı olmasını istediğimiz bir şeyler var. Benim bu isteğim bizi burada buluşturdu. Şu anda yaşadığımız hayattan daha fazlasını elde edilebilecek durumda olduğunuzu hissedersiniz. Benim düşüncem bu konuda Aşk..
Aşk, hayatta; insana diğer zorlukları hissettirmemeye başlatıyor bir zaman sonra. Daha büyük başarılar istiyorsunuz. Ama öte yandan da kendinizi bir çıkmazın içinde hissediyorsunuz. Geçmişiniz hayal kırıklıklarıyla, pişmanlıklarla dolu. 'Kaderim belki de bu.' ya da 'Nasip değilmiş.' diye düşündüğümüz zamanlar var. Anlamsızca hareketler yapıyorsunuz, sanki bir şeylerden kaçıyorsunuz. Kendinize saygınız azaldı. Yaşlandığınızı hissediyorsunuz, 19 yaşında olsanız bile 40-50 yaşında gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoruldum Ben..
De TodoAşk'ın hayatında nasıl bir yer edindiği, oluşturduğu zorluklar ve değişik ruh halleri.. Aşk her zaman olumlu olabilecek bir şey değil, değil mi?..