11.

800 74 2
                                    

Byla tu věc, kterou ani jeden z nich netušil. 

Na opačné straně města probíhalo policejní pátrání po Louisovi Tomlinsonovi, od jehož zmizení uběhl již měsíc. Nikoho by nenapadlo, že se do města vrátí Louisův starý kamarád Zayn Malik.

Jeden měsíc. I za tak krátkou dobu se toho hodně stalo. Louis se pomalu ale jistě zbavoval své závislosti, Harry už ho proto nepřipoutával. Nejdříve mu přidělil vlastní pokoj, ale Louis k němu každou noc chodil s tím, že má noční můry, jestli by nemohl spát s ním. Proto se Harry rozhodl, že může mladší brunet spát s ním. Samozřejmě to nebylo jen kvůli nočním můrám, Louis chtěl být celý čas s Harrym, jelikož k němu začínal něco cítit a byl moc slabý na to, své pocity potlačovat.

Nebyl ovšem jediný, kdo si společnost druhého užíval. Byl tu ale rozdíl v tom, že Harry už se v lásce jednou zklamal, proto se bál pustit do svého srdce dalšího člověka, obzvlášť tak psychicky nestabilního.

Harry se sice do Louise nechtěl zamilovat, ale zároveň se bál ho nechat odejít.

...

Omlouvám se, za tak pozdní update, ale v posledních dnech jsem měla takové divné nálady :/

Ale už jsem v pořádku :)

Btw. Chtěla jsem se knížkou vejít do 15-ti kapitol, ale udělám to tak, že 15. kapitola bude neurčitá, pak bude Epilog a nakonec bych přidala ještě Bonus :D, pokud to tak chcete a čtete ty moje kecy, komentujte :)

Bye :D

Dealer -Larry Stylinson-Kde žijí příběhy. Začni objevovat