Celý Louisův pohřeb byla vlastně akce FBI, při které měl být dopaden Zayn Malik, podezřelý z 20 vražd a pokusu o vraždu.
Louis sice byl doopravdy postřelený, ale díky rychlému zásahu Harryho, který naštěstí věděl, co dělat přežil. Zayn měl vždy přesnou mušku, také vystřelil na Harryho, ale Louis před něj skočil a tím se z něj stal lidský štít, který Harryho ochránil. Rána ho naštěstí netrefila do žádného orgánu, prostě proletěla skrz, vyvázl tedy jen s pár stehy a obvazem.
FBI kontaktovala chlapce hned den po střele a domluvili se spolu na falešném pohřbu, na který pozvali všechny Louisovy přátele. Louis věděl, že Zayn by si takovou událost nenechal ujít. Louis se znovu setkal s kamarády, které už pár měsíců neviděl. Například Niall Horan, jeho kamarád z dětství. Promluvili si spolu a znovu jsou v kontaktu.
Harry konečně vyznal Louisovi svou lásku, i když se bál, že ho jeho malý andílek opustí. Louis mu ale místo útěku skočil do náruče a s brekem mu lásku opětoval.
Po roce a půl soudů se Zayn konečně dostal do vězení, s rozsudkem doživotí. Louis a Harry si spolu spokojeně žili, ale Harry stále cítil, že mu v jejich vztahu něco chybí. Dlouhou dobu nemohl přijít, jestli je chyba v něm nebo v jeho dokonalé polovičce. Nakonec, když se vracel z práce, prošel kolem jednoho obchodu a z toho co uviděl ve výloze se mu rozbušilo srdce.
Danou věc tedy koupil, druhý den nachystal romantickou večeři a Louise požádal o ruku.
...
Zlatíčka :D
Příští díl už je Epilog :/, ale nebojte, brzy mě zase napadne další story :)
You and me got a whole lot a history (Ano, poslouchám Made in the A.M. :D)
Po Epilogu napíšu ještě speciální bonus pro perverzáky :3 a pak poděkování :'(
Zatíííím :) We can live forever
ČTEŠ
Dealer -Larry Stylinson-
أدب الهواةDva chlapci, jejichž životní cesty spojil krutý osud. ,,What doesn't kill you, make you wish you were dead.'' Cover by: @StockholmGames