Kdekoliv se Zayn objevil, nezanechal po sobě důkazy. Vždy, když spáchal něčí vraždu, kriminalisté nenašli jedinou stopu, která by ho s činem spojovala.
Vlastně, byli si s Harrym docela podobní. Ale byla tu věc, kterou mohl na sobě změnit jen jeden. Harry mohl nechat své srdce roztát a vpustit do něj Louise.
Louis byl nyní v úžasném stavu, jelikož život s Harrym ho uzdravoval. Nejenže mu pomohl ze závislosti, on mu dal i domov a i když by to Harry nejspíš nepřiznal, dával mu i lásku. Harry si prostě jednoho dne řekl, že Louisovi své city vyzná. Zavolal si ho tedy k sobě a posadil ho na gauč.
,,Víš Louisi, je tu něco, co bych ti měl říct.'' vydechl nervózně Harry, když se usadil naproti Louisovi. Louis se bál, že když už je zdravý, tak ho chce Harry vyhodit, nenechal ho proto dál mluvit, skočil mu do řeči a mluvil. Tohle byla však jedna z jeho největších životních chyb. Ani jeden z chlapců v mísntosti netušil, že před chvílí zaparkovalo nedaleko od domu naleštěné černé BMW, ze kterého vystoupil Zayn Malik v ruce třímajíc klasickou policejní pistoli Parabellum, kterou ukradl policejnímu důstojníkovi, kterého zabil předešlý den.
Vchodové dveře jednoduše vykopl, to byla rána, která upoutala pozornost obou chlapců uvnitř domu. Zayn na sebe nenechal dlouho čekat a vešel do obývacího pokoje, kde seděl jeho cíl a jeho kamarád. Louis se zděsil, když spatřil pistoli. Harry už se pomalu spokojoval se svým osudem, protože neměl šanci se bránit.
Po pár vteřinách se tichem ozval výstřel a tělo mladého bruneta padlo k zemi.
ČTEŠ
Dealer -Larry Stylinson-
FanfictionDva chlapci, jejichž životní cesty spojil krutý osud. ,,What doesn't kill you, make you wish you were dead.'' Cover by: @StockholmGames