Lidiii, 1K přečtení ???!!! Vy mě chcete zabít ? Moc vám děkuju !!! Znamená to pro mě vážně hodně :). Užijte si poslední část :)....Btw. Mám tu little secret..... už se pracuje na novém příběhu ;) :D.
...
Novomanželé dorazili na Hawaii, v letadle oba spali opření o sebe, takže byli plní energie. Taxi je vysadilo před nádherným hotelem, který vybral Louis. Ruku v ruce vstoupili na recepci, kde jim předali kartu od pokoje č. 223 a jejich kufry nechali vyvézt nahoru.
Nastoupili do výtahu a stoupli si vedle sebe. Výtah byl prázdný a toho se Harry rozhodl využít. Šibalsky se usmál, naklonil se k Louisovi a vášnivě ho políbil. Po chvilce se ozvalo cinknutí a dveře výtahu se otevřely. Harry vsál Louisův spodní ret a poté mu svůdným hlasem do ucha zašeptal: ,,Doufám, že jsi připravený na dnešní noc.'' pomalu odcházel ke dveřím jejich pokoje a za sebou nechal zmateného a hlavně nadrženého Louise. Když se Louis vzpamatoval, doběhl Harryho a v pokoji si zalezl do koupelny, odkud se následně ozýval jen zvuk tekoucí vody ze sprchového koutu.
To byl čas, kdy Harry mohl vše připravit. Tuhle noc plánoval hodně dlouho a chtěl ji dovést k dokonalosti. Z tajné přihrádky ve svém kufru vytáhl pouta s kožíškem, lubrikant, šátek a šlehačku. Věci odložil na stolek vedle postele a počkal si, než Louis vyleze z koupelny. Ihned, jak se tak stalo mu hned za dveřmi nasadil šátek na oči. ,,Co se děje ?'' zasmál se nervózně Louis a rukama šmátral kolem sebe. ,,Poddej se.'' zašeptal mu Harry do ucha a dovedl ho k posteli, na kterou ho následně povalil. Hned poté vzal do ruky pouta a připoutal Louisovy ruce k čelu postele.
Shodil z Louise ručník, který si obmotal kolem pasu po sprše. Louis se zlehka zachvěl, díky studenému vzduchu, který dopadl na jeho nově odhalenou část těla. Harry se mezitím neslyšně svlékl, tedy až na boxerky, které si zatím ponechal. Nasedl na Louise tak, že měl zadek těsně nad rozkrokem jeho partnera.
Ze stolku sebral šlehačku, protřepal jí, s cvaknutím otevřel a začal nanášet na tělo Louise. ,,Co to je ?'' zalapal Loui po dechu. Šlehačka se na jeho rozpáleném těle roztékala. ,,Každý sladký dortík potřebuje polevu.'' zachichotal se Harry, což přišlo Louisovi hrozně roztomilé, zasmál se proto. Smích ho ale přešel, když Harry jazykem obkroužil jeho bradavku. Zasténal, když udělal to samé i s druhou a poté se přesunul na krk, který začal okousávat a na některých místech sát malé modřinky.
Pak se Harry dostal k bříšku a dlouhými tahy z něj slízával téměř rozteklou šlehačku. Louis se pod ním svíjel, jelikož byl neuvěřitelně lechtivý. ,,Hazz, už dost !'' vypískl Louis, načež se Harry ušklíbl, ale opravdu přestal. Naklonil se nad Louise a sladce ho políbil, to ovšem zřejmě Louisovi nestačilo a kousl proto Harryho do rtu. ,,Ty zlobidlo.'' zasmál se Harry, přisál se na Louisovy rty a pustil se s ním do vášnivé války jazyků. Odpojili se kvůli nedostatku vzduchu. ,,Nepřejdeme trošku dál ?'' zavrněl Harry, slezl z Louise a shodil ze sebe poslední kus oblečení.
Přemístil se na postel a z nočního stolku vzal lubrikační gel, kterým následně potřel Louisův vstup. Strčil do něj nejdříve jeden a poté dva prsty, kterými různě kroutil a roztahoval je. Louis se pod ním svíjel blahem a hlasitě sténal. ,,Prosím.'' kníkl. ,,Co je Louisi ? Copak bys chtěl ?'' dráždil ho Harry, na tváři drzý úšklebek. ,,Ošukej mě.'' zašeptal a vydechl, když z něj byly prsty vytaženy.
,,Jak moc mě chceš ?'' provokoval Harry dál a chytil do ruky svou naběhlou chloubu. ,,Nejvííí-ahh.'' Louis částečně zasténal bolestí, když do něj Harry přirazil až po kořen. Harry na nic nečekal a začal přirážet nadlidským tempem, do malého těla pod ním. Hrubě si Louise bral a ten sténal, jak nejhlasitěji mohl a v dlaních svíral přikrývky.
Harry byl jako zvíře, nic by ho v tu chvíli nedokázalo zastavit. Oba byli pohlceni skvělým sexem, proto si ani jeden z nich nevšiml, že postel pod nimi praská. Louis vydal nelidský zvuk a vyvrcholil na své bříško. Harry hned po něm, když cítil, jak se Louisovy stěny stáhly kolem jeho penisu. Vyčerpaně se z Louise vysunul a padl vedle něj. Louis se k němu přitulil, ani jednomu nevadilo, že jsou ulepení a spocení. V objetí usnuli.
Druhý den přinesl Harry Louisovi na pokoj královskou snídani a pak šli společně na recepci vysvětlovat, proč potřebují novou postel, když se ta stará rozpadla.
...
Tak, tohle je oficiální konec :)
Všem bych Vám moc chtěla poděkovat za Vaše čtení, hlasování a komenty.
Tenhle příběh mě vlastně napadl úplně divnou náhodou. Ve škole O_o.
Při jedné hodině jsme se bavili o drogách a já myšlenkami bloudila někde v dalekém vesmíru, když v tu ránu mi do hlavy vklouzl tenhle nápad a já se ho rozhodla uskutečnit. A myslím, že to bylo skvělé rozhodnutí.
Tenhle díl věnuju Všem co četli/čtou tenhle příběh. Hlavně bych chtěla poděkovat za skvělé komentáře, které mě přímo nakoply k dalšímu psaní :).
Doufám, že na tenhle příběh narazí další čtenáři, kterým se zalíbí, jako vám :3.
Všechny vás zbožňuju a doufám, že se opět setkáme u dalšího příběhu :).
Loučí se s vámi vaše HazzaFuckLoui :D.
ČTEŠ
Dealer -Larry Stylinson-
FanficDva chlapci, jejichž životní cesty spojil krutý osud. ,,What doesn't kill you, make you wish you were dead.'' Cover by: @StockholmGames