,,Přišli jsme sem, abychom uctili památku Louise Tomlinsona. Celý svůj život to byl usměvavý člověk. Miloval celý svět, na nikoho se nemračil. Byl to skvělý člověk, kamarád a určitě i přítel.'' Niall při svém proslovu krátce pohlédl na Harryho, který seděl v černém obleku v první řadě, s hlavou sklopenou.
,,Sice už jsem ho dlouho neviděl, ale můj kamarád byl stále, i přesto, že se mě snažil odehnat. Ale pravý přátelé zůstávají napořád, to si uvědom Louisi.'' zvedl pohled k nebi a po jeho tváři sjela první slaná kapka. ,,Budeš mi chybět.'' zašeptal spíše pro sebe.
V celém parku nastalo ticho, až na šumění listí. Louis si vždy přál mít pohřeb v přírodě. Bylo zde pár řad židlí, na kterých byli usazení všichni, kteří Louise znali. Louis byl uložen v nádherné bílé rakvi, s odklopeným víkem, takže všichni viděli jeho porcelánově bílou tvář. Nikdo, až na Harryho, který ani nedutal si nevšiml, že za stromem stojí Zayn, člověk, který všechno tohle zavinil. Bylo mu to sice neskutečně líto, ale nikomu kromě Louise se omluvit nechtěl.
Šanci ale nedostal, když se k němu zezadu připlížilo několik agentů a jeden z nich mu nasadil pouta. ,,Máte právo nevypovídat...'' odříkával mu agent Ford jeho práva a přitom ho odváděl k autu. Rázem se celá nálada na pohřbu změnila, všichni se radovali, někteří odcházeli.
Harry měl na tváři stále nic neříkající výraz. Zvedl se ze židle, pomalými kroky přešel k rakvi, položil ruku na tvář bruneta a zašeptal: ,,Už můžeš vstát lásko.''
ČTEŠ
Dealer -Larry Stylinson-
FanfictionDva chlapci, jejichž životní cesty spojil krutý osud. ,,What doesn't kill you, make you wish you were dead.'' Cover by: @StockholmGames