Medya>> Chanyeol *-*
Şarkı>> Davichi - This love
***********
''Tamam anneciğim.'' Oğlun kucağındaydı ve kapıyı açmak için yere indirmiştin. Kapıyı açtığın anda oğlun içeri dalmıştı ve sende onun peşinden gitmek üzereyken komşu teyze sana seslenmişti.
''Kızım ?''
''Efendim teyze''
''Gelmişsiniz.''
''Evet, Yuuki karnının acıktığını söyleyince geri geldik.'' Gülümsedin.
''Yaramaz çok hareketli değil mi?''
''Sorma, hem de nasıl''
''Bu arada sen yokken birisi geldi.''
''Kim?''
''Bilmiyorum adını sormak aklıma sonradan geldi. Senin arkadaşın mıymış neymiş.''
Kaşlarını çatmıştın. ''Arkadaş?''
''Hmm erkek arkadaşın. Uzaktaymış işte yeni geldim dedi. Seni görmek istemiş. Seni beklemesini söylemiştim ama gitmiş.''
''Erkek mi? Nasıl biriydi?'' Etrafında çok fazla erkek yoktu. Çalıştığın yerdeki insanlarda öylece gelecek tipte değillerdi.
''Uzun bir boyu vardı. Saçları açık kahveydi. Baya yakışıklı bir çocuğa benziyordu.''
Teyze sana onu tarif ederken yutkunmana engel olamamıştın. O olamazdı değil mi? Sonuçta o kadar erken çıkamazdı hapisten. Kaçmış olabileceği geldi aklına... ''Sen ne dedin peki ona?''
''Oğlunla birlikte parkta olduğunuzu dedim. Biraz şaşırır gibi oldu. Tuhaf biriydi.''
''A-anladım.''
''Kızım sen iyi misin? Bembeyaz oldun?'' teyze endişelenmişti. Kapıdan tutunmasan düşebilirdin.
''İyiyim teyzeciğim. Teşekkür ederim haber verdiğin için.''
''Önemli değil. Ayrıca tanımadığın biri olursa haber ver olur mu? Amcan ile hemen yardım ederiz.''
''Tabi. Teşekkür ederim. Ben içeri girsem iyi olur. Yuuki'ye yemek yapmam gerek.''
''Tabi kızım. Görüşürüz.''
''Görüşürüz.'' Demiş ve kapıyı kapatıp sırtını yaslamıştın. Tarif ettiği kişi o olamazdı değil mi? Düşüncesi bile başından aşağı kaynar sular dökülmesine neden oluyordu.
Elini kalbinin üzerine koydun. Deli gibi atıyordu. O olamazdı. Cinayet işleyen birinin kolayca hapisten çıkması saçma olurdu. Büyük ihtimalle başka birisiydi.
''Evet, evet kesinlikle başka birisi.'' Dedin, yeniden dikleşip nefes aldığında.
''Anne kaynım çok aç!'' Yuuki'nin sesi ile toparlanmıştın ve hemen ona yemek yapmak için içeri geçmiştin.
*********
Yuu ki'nin karnını doyurduktan sonra bir güzel duş almıştınız ve sonrasında az daha oturmuştunuz. Yuuki'nin sevdiği çizgi filmlerden birini izlerken oğlun kucağında uyumuştu. Onu yatırmıştın ve mutfağı topluyordun.
Gece geç olmuştu. Üstelik aklında dolanan düşünceler vardı; gelen kişinin kim olduğunu tahmin edemiyordun. En azından o olmamasını umuyordun.
Mutfaktaki işin bittikten sonra kendine sıcak çikolata yapmıştın ve masadan bir sandalye çekip oturmuştun. O olursa ne yapardın diye düşünüyordun. Nasıl tepki verirdin? Onunla karşılaşmak istediğinden bile emin değildin. Ayrıca gelenin o olma olasılığı bile yoktu.