SHOT-8- END(M)

7.2K 266 130
                                    

Medya>> Chanyeol

Şarkı >> Davichi-This love

*********

Onu affettiğinden beri bir hafta geçmişti ve ilk işiniz oğluna onun babası olduğunu anlatmak olmuştu. O yaştaki bir çocuk için biraz garip olmuştu ama hemen kabul etmişti. Üstelik babasının olduğunu söylemiştin; sadece uzakta olduğu için gelemediğini ama şimdi burada olduğunu ve sizinle kalacağını onun anlayacağı şekilde anlatmıştınız.

Chanyeol'un baba olmaya bu kadar kolay alışacağını düşünmemiştin. Ama hala Yuuki'yi kucağına alırken korkuyordu. Ona bir şey yapacağım diye düşünüyordu ve Yuuki de inadına babasının kucağına çıktığında zıplayıp hoplamaya başlıyordu. Yuuki çizdiği resimlere artık üç kişi yapıyordu ve bu onun babasını çoktan kabul ettiğinin göstergesiydi.

İkisini izlemenin sana bu kadar mutluluk vereceğini düşünmüyordun. Baba- oğul çok iyi anlaşıyorlardı ve buna hayret etsen de sonuçta aynı kandan geliyorlardı. Birlikte evin içinde koşuşturup duruyorlardı ve sen gürültünün komşuları rahatsız edeceğini bilsen de ses çıkarmıyordun. Onca zamanın acısını çıkarmaya çalıştıkları belliydi. Özellikle Chanyeol'u yeniden o şapşal gülümsemesi ile görmek ayrı bir güzellikti.

''Uyudu'' Chanyeol, yanına gelmişti ve dizlerine yattığında derin bir nefes alıp vermişti.

''Çok fazla yordun onu bugün.''

''Az daha oynayabilirdik.''

''Chanyeol o daha küçücük, sizi izlerken ben bile yoruldum. Yuuki nasıl yorulmasın?''

''Aslında ben hala bir şeyler yapabilirim.'' Sana olan bakışları aniden değişmişti ve sen onların ne anlama geldiğini biliyordun.

''Hayır Chanyeol.'' Demiştin ve onun başını umursamadan kenara kayıp kaçmıştın.

''Neden? Seni özlediğimi biliyorsun. Üstelik beni affettiğini de söyledin.'' Yattığı yerden kalkmıştı ve sana yavru köpek bakışları ile bakıyordu.

''Bu konuda hala cezalısın.''

''Bebeğim hadi ama... Sen de beni özlemedin mi?'' üzerine doğru geliyordu ve sen koltuğun kolu ile onun arasına sıkışmıştın. ''Beni özlediğini biliyorum.'' Nefesi boynunu ve kulağını yalamıştı. Titremiştin ve bunu onun fark ettiğine emindin.

''Ch-chanyeol hayır dedim.'' Dudakları boynunu öperken kekelemiştin ve daha fazla direnemeyeceğini biliyordun.

''Seni özledim. Her şeyini... tenini...kokunu...'' o derin sesi ile kulağının dibinde bunları seksi bir şekilde söylerse, nasıl daha fazla dayanabilirdin ki...
Yutkundun. Başını çevirip ona baktın. ''Yuuki uyanırsa-''

Dudaklarına gömülmüştü. ''Uyanmaz.'' deyip, yeniden öpmeye başlamıştı. Neden böyle olduğunu bilmiyordun, ama seni öptüğünde pelteye dönüyordun.

Dudakları seninkilerin üzerinde dolaşırken, dilini de hissediyordun. Tadını alabilmek için başını kavramıştı ve diğer elinin bacaklarında dolaştığının farkındaydı. Cezalıydı güya... Bu adama karşı koyamıyordun.

Seni, tutup kucağına çektiğinde ata biner pozisyonda kucağına çıkmıştın. Elleri kalçalarındaydı ve senin ellerin onun ensesine gitmişti.

''Chanyeol...''

''Hmm''

''Yeniden anne olmak istiyorum.'' Soluklanırken birbirinizin gözlerine bakıyordunuz.

THE KILLER  √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin