M|1

37 3 3
                                    

"Şşt gözlüklü!" Arkamdan bağıran kişiyi takmadım çünkü onun kim olduğunu biliyordum. Adı Okan, hep benimle uğraşır. Onunla orta okuldan beri arkadaşız ama o benimle dalga geçmekten hala vazgeçmedi. "Şarışınııım!" Böyle demesinden nefret ediyordum. Onu takmazdım ama işlek bir caddedeydik ve insanlar sevgili olduğumuzu düşüne bilirdi. Ve daha da kötüsü az sonra bir ara sokağa girecek olmamdı.

"Tripçii! Yok bu olmadı. Tripçi sarışınıım!" Yeter ama. Bir anda arkamı döndüğümde kahkahalar atarak koşmaya başladı. İstersem yakalardım. Ondan daha hızlı koşabildiğimi ikimizde biliyorduk. Ama yapmadım. Okul yoluna doğru gitmeye devam ettim.

Up uzun bir ara sokağa girdim. Burada gerçekten kimse yoktu. Aslında bu kadar ıssız yerlerden korkarım ama okula geç kalıyordum ve kestirme bir yerden gitmeliydim burası da en kestirme yerlerden biriydi. Arkamda ayak sesleri duyunca arkama dönüp baktım.

Kimse yoktu. Sadece arabalar.. Evler.. Sokağın sonundan geçen otobüsler.. Biraz daha baktıktan sonra kimsenin olmadığına karar verince önüme dönüp yürümeye devam ettim. Belkide bu sesi kafamda kurdum. Var olduğuna inandım. Öyle olsun. Lütfen öyle olsun. Öyle olmasına inanmaya çalışıyordum.

Bacağımda bir köpek ısırması ve hırlama sesi duyunca tiz ve yükses sesli bir çığlık attım ve hemen koşmaya başladım. Bir kaç saniye sonra sokağın başındaydım. Arkama dönüp baktığımda kahkalara boğulmuş bir Okan gördüm.

"PİSLİKSİN OKAN!" Diye bağırıp bu sefer ona doğru koşmaya başladım. Ona doğru geldiğimi anlayınca yüzünde  Teen Wolf da Liam ın Hayden a dişlerini gösterdiğinde ki Hayden ın bakışından gördüm. (Hatta o sahnede hayden ın ona yumruk atıyordu) 1 dakika içinde onu yakaladığımda ona sert bir şekilde bakmaya başladım.

Oysa her an kaçma pozisyonunda duruyordu. Yakasını bıraktığım an kaçacakmış gibiydi.

"Napıyosun sen ya? Aklımı aldın."

"Bebeğim beni sevdiğini biliyorum. Sürekli beni düşündüğünü de biliyorum ama bu kadar belli etme istersen."

"Şimdi ben sana bir yumruk atıcam gözün öyle bi bekli olucak ki görenler 'Aaa mor renk Okan ı ne kadar da açmış' diyecekler."

"Ya ne kadar da düşünceli birisin sen. bana mor un yakıştığını biliyorum ama ben onu daha çok t-shirt lerde kullanıyorum. Gözümde yakışmaz. Mavi varmı mavi?"

"Ya Allah aşkına yürü git işine Okan. Biraz daha böyle şeyler yaparsan erkeklerden hoşlandığını düşünmeye başliycam. Azıcık karizman var dı onuda yok ettin yani."

Biranda dikleşti. Şu erkeklerin yaptığı yok yere burun çekme var ya heh işte o dan yaptı ve sesini kalınlaştırdı. "Şşt kızım erkek adam öyle şeyler yapmaz bi kere"

"Erkek adam sivilcelerini fondotenle de kapatmaz bi kere" diyerek kahkaha atmaya başladım.

"Yok canım fonotren falan yok bende"

"Fonotren değil fondoten. Ayrıca kızım ben, beni mi kandıracaksın." Kafasını sağa döndürüp mırıldandı. Sanırım içinden konuştuğunu sanıyordu ama şuan benim kadar yakın olan biri ne söylediğini rahatça anlardı.

"Hass Cemre kızlara çok yaklaşma demişti. Niye dinlemedim ki ben onu anladı işte" sonra yine bana döndü ve ağzında bir şeyler gevelemeye başladı.

MEKTUPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin