bölüm 1

48 4 1
                                    

izmirliydi. Güzel bir kız olduğu için onun icin ugrasanlar vardı. fakat pek ilgilenmiyordu. kandırılmaktan ,yalandan,sahte yüzlü insanlardan korkardı onların onu uzmesinden korkardı. kaybetmeyi sevmezdi ,bu yüzden hayatına kolay kolay kimseyi almazdı . arkadaşlıklarina dikkat ederdi takıldigı bir grup vardı üçlüydü. hepsi birbirlene cok deger veririlerdi. özellikle gizem le cok yakındı onu kardeşinden ayırdıği pek sayilmazdi. fakat ecenin dersleri güzeldi ,gizem pek iyi denemezdi bu yüzden bu yakinlasmalarina öğretmenleri hep karsı cıkardı. ama onlar pek takmazlardı .derya onların arasina sonradan katılmıştı. her ne olursa olsun onların birbirleni anladıkları gibi onları anlayamazdı.onların güldüğü herseyide anlayamazdı. onlar birbirlerine çok güvenirdi. fakat ece herseyini gizeme anlatamazdı. çünkü yaşı kucuk olmasına karsin onlara gore daha olgundu. hayat ona biraz daha sert davranmasının etkisi tabikide olmuştu. annesinin gećirdiği ciddi rahatsızlık bir seneden fazla sürmüstü. o evin en buyuk ve olgun kızı olduğu için onlara bakmak ona kalmıştı ayrıcada evin yükü onun omuzlarındaydı. eviyle fazla ilgilenmeyen babası onu kızdıryordu. annesin o rahatsızlık gecirdıgi dönemde bunu sadece gizeme anlatmıştı.

ecenin gizeme gittiği günlerden yine birisi. dolapta annesinin yaptığı pasta vardı. bi an pasta yere düştü ve onlar kendilerini pasta savaşı yaparken buldular. daha sonra gizemin bası annesiyle ağrımasın diye halı yikamaya koyuldilar . sanirim hali yıkadılar yada su savası . beraberken çok egleniyorlardı. daha sonra yaşlar büyüdü ve arkadaşlıklarıda büyüdü . bu sefer su savaşlarının yerini şehir dışına çıkmalar, şarap içmler , gece dışarıya cıkmalar almıştı. tabikide ailelerden gizli yapıyorlardı. aralarına artık deryada katilmisti. herseyde deryada oluyordu . derya her ne kadar anlamasada bilmesede ece ve gizem onun hakkında çok dedikodu yaparlardı. derya sacma sapan insanlarla cıkar sacma sapan hareketler yapar dışarda dikkat cekerdi. kızlar deryanın bu huyundan nefret ederlerdi. lakin her dile getirdikelrinde derya atar yapardı.

sen istedinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin