ece sabah geç saatte uyandı. ama yatakdan kalkmak istemiyordu. içinden burukluk vardı. yine bitmişti işte ve yine kendi hatasıydı. ecenin hayat felsefesi olmuştu artık. kaybetmeden asla kimsenin değerini bilmezdi. kaybettikden sonra da ne gemiler yakardı ama ne fayda...
osman girdi odaya birden."biz karakola gidiyoruz o piçleri şikayet etmeye söylemediğin başka bi kısım var mı?" dedi. ece şasıŕmiştı. "neyi şikayet etceksiniz ki herşeyi biz yaptık.saçmalamayın zararlı çıkan biz oluruz!" "o seni aradı sende rahatsız oldun bu kadar böyle söyliceksin anladın mı beni." ece ne derse desin osman kararından vazgeçmiyordu. ece fazla uğraşmak istemedi. osman karakola gittiğinde ecenin imzası olmadan şikayetlerinin kabul olmadığını söyledi. ece "sikayet edecek bir şey olmadıgı için olabilir mi . gidip kendimi boşa oyalamam her seyi yapan biziz sikayet etmeye çalışıyon kabullen onlar haklı." osman sinirlendi. bağıra bağıra birşeyler söylüyordu. ece hiç birini takmadı. osmanın neden bu kadar tepki verdiğini anlayamıyordu. biraz rahat bırakması gerekiyordu.
Aradan 2 gün geçti. ece annesiyle kavga etmişti ,osman üstüne çok geliyordu, ve kendi hatasıyla berki kaybetmişti. gece kendini sokağa attı.herkes uyuyordu saat kaç bilmiyordu bile. gözünden kücük bi yaş aktı ki telefon çaldı. berk di arayan. ece bi an umutlandı .
"efendim"
" nasılsın "
"iyiyim sen "
" bende iyiyim (gülerek) bak yeni sevgilimi aramıyom seni arıyom değerini bil "
" o zaman onu ara " ece iki günde başkasıyla olmuş olmasına çok kırılmıştı. gözyaşlarını tutamadı artık. berk bidaha aradı, ece açmadı . artık tek bir kelimesini bile duymak istemiyordu. eyer gerçekten sevseydi iki gün sonra başkasının olmazdı. gerçi iki yıllık sevgilisinden ayrildıktan sonraki gün eceyle cıkmaya başlamamısmiydi. niye bu kadar şaşırmışti ki. berkin kimseyi gerçekten sevememiyeğini düsünüyordu. o yalancının biriydi. ecenin hayatta en nefret ettiği sey yalandı. sevdiği cocuk ise kac kiza seni seviyorum diye yalan söylemişti.
erkekler neden kızlarla cıkmayı marifet bilirler. neden kızların duygularını hesaba katmazlar. sevmek bu kadar basit midir Bu kadar kolay mıdır vazgeçmek? gerci berkden ilk vazgecen eceydi. ve suan hatasının bedelini ağır ödüyordu. ece uykuya daldıgında sabah olmuştu. tek ihtiyacının uyumak olduğunu dusunudü.