Aradan yaklasık bir ay geçti . bursadaki diger kuzenleride gelmişti. osmanın gitmesine bir hafta kalmıştı. bi aksam ece ve osman cikmislardı. berk gizli numradan aramıştı. ece sesini duyunca kapattı telefonu. ardından gökerin telefondan aradı ece osmana çaktırmak istememişti. tadları kaçsın istemiyordu. ece telefonu yine kapattı. berk vazgeçmiyordu. en sonunda kendi numarasından aradığında ece artık telefonu osmana verdi. osman bu sefer çok sinirlenmişti. " cesaretin varsa karşıma cıksana. bole kizi aramakla olmuyor. adresini versene !!" berk telefonu osmanın suratina kapattı. berk aradan 1 ay geçmesine rağmen osmanın hala eceyle olmasına anlam verememişti. hiç bi kuzen asla bu kadar fazla vakit gecirmezdi. hep beraberlerdi. onun için kavga etmeyi göze almıştı.
osman eceden berkin numarasını istiyordu. ece vermek istemedi.gece eve gittiğinde ece berk in bir ay hiç aramayıp bir ay sonra neden aradıgını düşünüyordu. onu seviyordu. ama berk onu sevmiyordu. bunu biliyordu . ama bilmekten nefret ediyordu. ece güzel bi kızdı.erkekler arasında konusurlardı berkde eceyle havası olsun diye çıkmıştı. eceye hep yalan söylüyordu . ece onu boynuzladığını bile düşünüyordu. onunla tanistiğı gune yeniden donmeyi ne kadar isterdi. dışardan bakıldığında yakışıklı saf görüntüsü onun içindeki yavşagı kapatıyordu. ece berki seviyordu ama berkin yalanları ona ağır gelmişti. ona güvenmek istemiyordu onun o kadar sözlerine karşın.
Insan bazen ne kadar sevsede gururu ona engel olur. ve en cokťa engel olan korkudur. ya başkasını seviyorsa, ya bana ihanet ederse, ya benle oynarsa ,ya sadece onu kullanmak için cıkıyorsa... bir sürü şey. bi insana güvenmek zordur. çok zordur ama güveni kaybetmek anlıktır. güven tıpkı gözyaşı gibidir gözünden bir kere düştü mü geri dönüsü olmaz. bazen sevsende kendine engel olmak zorunda kalırsın . cünkü o seni sen oldugun için sevmiyordur ,onun beyenisi almışsındır o kadar . yada boşta kalmak istememiştir. erkekler korkmaz mı zaten hep kız arkadışının olmamsından . hani bide o kadar uğraşılır ya o iliskiyi kurtarmak icin eksikleri hep görmezden gelinir de yinede üzülen sen olursun ya insanın canı en çok buna yanar .
nerde hata yaptım dersin hatayı kendinde ararsın sevdigin kisinin yanlış olduğunu düsünmek dahi istemezsin cünkü . biz her ne kadar kabullenmek istemesekte gerçekler hep aynıdır.