bölüm 4

15 4 0
                                    

berk gece eceyi aramıştı. gecenin geç saati olmasına karsın ikiside uyuyamamıştı. berk özür diledi yeniden denemek istedi. ecenin içinde bi burukluk vardı. ona yeniden güvenebilceğime emin değildi. ama o kadar kısa sürmesini ondan bu kadar erken ayrılamayıda istemiyordu. ece bir süre tek bi kelime söylemedi öylece birbirinin nefeslerini dinlediler. ece duygusuna yenik düstü yeniden denemeyi kabul etti. bu ne demekti şimdi yeniden kendisini üzmesine izin vermesi mi yoksa yeniden mutlu olmasıydı. berk 2 senelelik ilişkisini yeni bitirip ertesi gün eceyle cikmaya başlamıştı. onun duygularında emin deģildi. ama yinede ondan ayrı kalmak istemiyordu. aşk zaten böyle birseydi. sonu olmayan bi kuyuya atlamak. ıcinde ne oldugunu bilmeden . biraz korkak biraz huzurlu ve birazda cani yanmiş bi sekilde o kuyuya atlamak . oysa ihanete uģramaktan çok korkuyordu. ama vazgecememişti olmamasti iste .

ecenin uzakta oturan kuzeni gelmişti.osmanin serbest serseri tarzı bi yaşam stili vardı. eceyle cok yakınlardı. kuzenleri arasında en cok ona deger verirdi. bi aksam birlikte bi parkta otururkene osman eceye erkeklerin ne kadar kötü huyu varsa anlatmaya başladı. ecede tabi berkin daha önce yaptıklarını göz önuñe getirdiginde osmani haklı bulmuştu. gazına gelip berk in sosyal medya hesabını istemişti. berk o sırada gokerle beraberdi . berk nedense vermek istememişti. ecenin ona karsi olan güveni bi kez daha sarsılmıştı. başkalarıyla konuştuğu için vermek istememişti belki. belkide başkasıyla daha çıkıyordu. aradan yaklasık bir saat geçti . berk sifreyle e posta gönderdi. ama ece gokerin mesazları silmiş oldugunu düsundu.ece berk aradıgında telefonu kuzenine verdi. kuzeni berke çok ağır küfürler etti. osman sinirden parktaki spor aletlerinin birinin kolunu kırdı. ece neye bu kadar sinirlendigini anlayamadı . ama fazla takılmadı. goker gece eceye mesaz attı."berk sana küsmüs." ece aslında düsündügünde üzülmüstü. ama belli etmek istemedi sanki hala sinirliymiş gibi göstermek için göker sert bi mesaj attı. goker eceyi dava edicegini söyledi. ece gökerle uğraşsa bile vazgeçmeyeceğinis bildiği için ,berki aramıştı .berk "benim sorunum değil biz artık ayrıldık biti uzatmaya gerek yok !" dedi. ece nin gözleri doldu hic beklemediği birşeydi. sesizce yatağına girdi . gözlerini kapattı fakat uyuyamadı. odanin kapısı çalındı osmandı gelen. "gece saat kaç olursa olsun ararsa telefonu bana getir." dedi. ece o an içinden keşke arasa diye geçirdi. osmana göker ona söylediğini soyledi. osmansa hiç davayı felan umursamadı. "o seni aradı sen kızsın her şekilde kazanırız. hem o sikayet ederse bizde ederiz ." dedi bıyık altından sırıtarak . ece anlayamdı ama takmadı . iyi geceler diyip odadan ciktı. ece de kendini uykunun kollarına teslim etti.

sen istedinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin