bölüm 2

25 5 0
                                    

Zamanla yaptıkları kaçamaklar aileler tarafından duyuluyordu artık. aileler üçlünün bozulmasını istiyordu.fakat onların öyle bir niyeti yoktu.

yine bir yaz akşamı okulların kapanmasının arifesi. ece gizemlerdeydi. gizemin erkek arkadası buluşmak istemişti. gizem o satte annesinden izin alıp cıkamazdı. ece bi yalan buldu ve ikisi beraber cıktılar. berk ve göker beraber gelmişlerdi. ece her ikisinde tanımıyordu. goker gizemin erkek arkadaşıydı. beyler ònden bayanlardan arkadan gidiyorlardı. ece ve gizem erkekleri kendi aralarında elestirip gülüyorlardı. bir süre böyle sokaklarda gecenin sesizligiyle dolâstılar. biraz sonra durum bozuldu.gizemle goker önde eceyle berk arkadan ilerliyordu. ece gizemi gökere doğru itiyordu. gökerde berki eceye doğru . daha sonra berk iki bira aldı gizemle göker birlikte içiyorlardı . ece de aldı kafasina dikti. sonrada aynı şişeden berk . daha sonra ece içmek istemedi. berkde ece içmedi diye içmiyordu . ece bira tarzı seyleri sigara eşliğinde teyzeleriyle içerdi . ece o an içmedgi için gökerinde içmesini istemedi ve birayı göker içerkene itti. gökerin tisörtü birayla ıslanmıştı. ayrıcada ecenin elleri bira kokuyordu. ecenin boyu biraz kısaydı ellerini silmek için yapraklara yetişemiyordu. berkde ona yakın davranıyordu . yaprak vermeler ağacı sökermiş gibi yapmalar felan.  ece anlamıştı fakat pek ilgilenmedi. ama hosunada gitmemiş deildi. gizemin annesi sık sık aradıgı icin artik eve gidiyolrdı. eve gittiklerinde göker gizeme ecenin erkek arkadası olup olmadıgını sordu. gece bir  surlarıydı berk ve göker sosyal medyadan eceyi eklemişlerdi. ecede kabul etti. daha sonra berk ondan hoşlandiğini ve onunla cikmak istedigni yazdı. ece bir süre düşündükden sonra kabul etti. bu ecenin ikinci erkek arkaďaşiydi. birincisinin ilk günden torbacı olduğunu öğrendi ve bitti. yani pek başarili sayilmazdı . o gece berkle pek konuşmadılar.

sen istedinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin