Środa, 15:45
~ Katie ~ (tak będę zaznaczać, jak będzie perspektywa jakiejś osoby)
Siedziałam sobie spokojnie na matematyce, a akurat wtedy, kiedy w salo było cichuteńko, mój telefon zapikał. Powiadomienie z Kik'a, tak, to ten dźwięk. Rozglądnęłam się niepewnie po sali. Uff... Nikt tego nie usłyszał. Tak to jest, jak nauczycielka jest półgłucha, a klasa ma wywalone na wszystko poza SWOIM telefonem. Szybko spojrzałam na ekran urządzenia.
Hemmo_Penguin: wróciłem :D
Nie no, ratujcie. Z jakimś randomowym gościem na Kik'u mogę pogadać jeden wieczór, ale dziś? Już mi się chyba nie chce... Tylko mu odpiszę. Tylko ten jeden, ostatni raz.
Katie05: super. ja mam teraz lekcję, wiec nie pisz do mnie
Hemmo_Penguin: a jaką lekcje?
Katie05: matme, a tak wgl to nie twoja sprawa
Hemmo_Penguin: ale serio wolisz się uczyć na matmie a nie rozmawiać ze mną?
Hemmo_Penguin: przecież jestem idealny! inteligentny, przystojny, zabawny, przystojny, wysportowany i przystojny!
Zaśmiałam się cicho. Ten facet jest taki... Skromny? Wcale nie, on się po prostu uwielbia, byłby dla siebie najlepszym partnerem miłosnym.
Katie05: i jeszcze skromny ;)
Hemmo_Penguin: ja mam na trzecie skromny, kochanie :*
Mimowolnie znowu uśmiechnęłam się do telefonu.
- Z czego się tak cieszysz? Może powiesz to głośno i pośmiejemy się razem? - zapytała moja nauczycielka głosem suchym jak siano, ale zanim zdążyłam odpowiedzieć, dodała z ciepłym uśmiechem - W sumie, kiedy ja chodziłam do szkoły to nienawidziłam tego pytania. Rób co chcesz, ocenę i tak masz tragiczną, więc baw się dobrze.
To mną kompletnie wstrząsnęło. Naprawdę? Czy to jest moja nauczycielka matematyki? A może się jej zapytać kim jest i co zrobiła z moją starą matematyczką? Nie...
Hemmo_Penguin: odpowiedz ;-;
Katie05: WOW, WŁAŚNIE MOJA MATEMATYCZKA MI ODPUŚCIŁA... w sumie oceny mi już nie może BARDZIEJ obniżyć, hehe :c
Hemmo_Penguin: przynajmniej nic się nie stało przeze mnie :D
Katie05: PRAWIE się stało przez ciebie, geniuszu.
Hemmo_Penguin: O NIE! KROPKA NIENAWIŚCI! :'c
Katie05: dobra, wybaczam ci :)
Hemmo_Penguin: :D
Ja go chyba nawet polubiłam...
19:21
Hemmo_Penguin: zagramy w 20 pytań?
###
Kolejny rozdział, bo jestem chora i nie mam co robić xd Specjalnie przerwany w tym momencie ;3
CZYTASZ
» Texting King L. H. «
FanfictionPoniedziałek, 19:33 Hemmo_Penguin dodał(a) Katie05. Hemmo_Penguin: zamówisz mi pizzę? Katie05: a gdzie mieszkasz? Hemmo_Penguin: tam, gdzie ty chciałabyś mieszkać, sądząc po tym cudownym zespole na twoim profilowym Katie05: już ci wierzę, że mieszk...