Nothing but trouble

453 26 0
                                    

Clayton magic, aparea dupa fiecare ora, fericita ca ma ia de aici.

”Ello” vocea lui familiara mi-a tipat in ureche, dupa ora de Spaniola.

Am fortat un zambet. ” Buna.”

” Hai sa luam pranzul dupa, bine?” El isi furisase o mana in jurul soldurilor mele , foarte usor ; nu aveam nici o explicatie.

”Uhm... bi-bine”

” Clay” i-am intrerupt discursul, despre ultimul meci de fotbal unde ei MEREU castigau.

” Dap?”

” Ale cui sunt cele doua masini Ferrari Enzo”s ? Le-am vazut dimineata , sunt minunate” am intrebat, vizibil curioasa.

Clayton intepeni. Se vedea frica in raspunsul lui. ” Uhm, doar alor doi studenti.” a raspund prudent.

Ce era cu el?

” Cine?”

” Uite, Ellen, Eu...”

” Numele meu este Elena” i-am retezt-o brusc.

” Scuze. Nu stiu ale cui sunt , bine? ” Imi evita privirea.

” Clayyyy!” o voce pitigaiata intrase in cafenea.

” Buna, Brandi.” Clayton a vrut sa stam la masa din mijlocul camerei.Cred ca aceea e masa ”popularilor”.

” Dumnezeule, buna!” Brandi era exceptional de frumoasa , m-a luat intr-o imbratisare stransa.

”Buna.” am zis.

” Pantalonii tai sunt atat de draguti! De unde i-ai luat?” Ma intrebase o blonda mica din capul mesei.

” Elena, corect?”

” Imi place parul tau!”

” Tricoul tau e mortal!”

Instananeu am fost bombardata cu intrebari si complimente , ochii mei s-au dus pre Clayton care m-a invitat sa stau intre el si fata cu parul cret.

” Sunt Maria.” a clipit. . Iar eu , doar am zambit.

” Lume, ea este Elena.” Ma prezentase Clayton.

” Campbell . Elena Campbell.” am confirmat.

” Noua mea amica, si noua studenta , Elena Campbell.” anuntase maret.

Blonda mica a suierat. ” Eu sunt Amanda.” zise ea dragut , cu ochii mari si albastri.

” Buna Amanda. Eu sunt Elena.”

” Duh, stiu.” Pufnise , apoi rase. Mental, m-am ranit singura.

” Deci, de unde esti?” Maria se intoarse spre mine, aranzandu-si parul negru, care ii ajungea pana la sold.

” Londra.”

”Ooh!”

Instantaneu ma simteam inconfortabil.

Maria continuase sa imi zica , cum a fost cand a vizitat ea Londra, mi-a zis despre locuri si despre baieti, desigur.

Mi-am luat ochii de la ea, si am inceput sa ma uit de la o masa la alta.

La masa , asezata intr-un colt indepartat, stateau niste copii cu parul negru, imbracati in haine foarte inchise.

La alta masa erau sase dansatori , toti erau se uitau pe telefoanele lor.

La masa noastra erau doisprezece persoane. Sase fete si sase baieti. Unii flirtau, altii beau energizante, sau barfeau.

Ochii meu s-au oprit la usa. Oare cine o sa mai vina?

The Styles Brothers - RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum