5. Lilith

263 18 0
                                    

M-am trezit tipand in perna.

Eram transpirata, iar respiratia imi era greoaie.

Acelasi vis. In fiecare seara.

Acelasi sentimen de vina pe care l-am avut in seara aceea.

Mi-am trecut o mana prin par ,suspinand. Mi-am dat seama ca mi-am dat jos telefonul de pe noptiera cand m-am trezit, asa ca m-am dus sa il recuperez.

Stateam in mijlocul camerei incercand sa imi deblochez iPhone-ul. Era inchis, destul de ciudat ca eu imi amintesc ca avea baterie.

A inceput sa vibreze deodata . Cum putea sa vibreze daca era inchis? Aproape era sa il scap din mana.

" Ce nai..."

Apasam in mod repetat butonul de deblocare si asteptam sa apara poza de fundal cu Dave Franco.

Dar nu s-a intamplat asa.

Loveam ecranul telefonului cu partea laterala a mainii, iar cand am simtit durerea m-am oprit.

Sticla se incalzise, iar mana mea era rosie.

Blestemam in timp ce apasam butonul " Acasa" fara niciun rost.

Vroiam sa ma las infranta si sa arunc telefonul in pat, dar deodata nu mai vibra.

Ecranu s-a luminat, apoi a aparut sigla Apple.

Asteptam sa vad poza cu Dave Franco , dar in loc de asta, ecranul era rosu.

Un rosu sangeriu.

Am icnit scapand telefonul pe covor.

Am ingenunchiat sa il iau. Cum se putea intampla asta?

Deodata a aparut fata unei femei . In acel moment mi-a sarit inima in gat.

Era frumoasa, avea pielea alba si un par foarte lung si inchis la culoare. 

Dar avea niste ochi care mi-ar da cosmaruri pentru totdeauna. 

Nu aveau pupila si nici iris. Niciun pic de culoare , erau albi si se uitau la mine.

" Gandeste-te la pacatele tale. "

Vocea ei era ragusita , facandu-mi inima sa bata foarte tare si pielea de gaina.

Apoi telefonul s-a inchis.

*************************************************

" -Lena!"

" C-Ce?" intreb descoperindu-mi fata.

Obrajii imi erau uscati, telefonul era pe noptiera , iar mama se uita ingrijoarata la mine.

" Plangeai in somn. " zice fixandu-ma cu privirea.

" Serios? Te-am trezit? Imi pare rau. "

" Nu-i nimic, draga. Esti bine? " intreaba.

" Da, foarte bine , a fost doar un vis. " 

" Bine. Scoala incepe intr-o ora. " ma saruta pe frunte apoi pleaca.

A fost un vis?

Mi-am luat telefonul de pe noptiera , apasand cu frica pe butonul de deblocare.

Dar Dave Franco mi-a zambit, iar ecranul era la temperatura normala.

 Am respirat usurarata , apoi m-am imbracat cu o pereche de blugi  si un tricou larg care imi lasa la iveala umarul. Mi-am sandalele mele aurii, apoi am mers spre baie ca sa imi spal fata si dintii.

Parul meu deja arata bine, doar mi-am pieptanat buclele care imi ajungeau pana la talie.

Am descis sa imi fac un machiaj simplu. Deja eram in intarziere si foarte obosita. M-am dat cu putin rimel pe genele mele lungi , iar pe buze un strat de luciu.

The Styles Brothers - RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum