" Cred ca am inteles. Nu sunteti oameni , corect?"
" Nope"
" Sunteti periculosi?"
" Da."
" Sunteti niste rase magice, nu? "
" Magice?" intreaba Harry nervos. " De cate ori trebuie sa iti zic ca nu exista asa ceva? "
" Am inteles. " i-am retezat-o . " Dar nu am alt cuvant pentru asa, pana gasesc unul o s-o numesc magie . Intelegi?"
Ochii lui Harry erau rosii. Frica m-a cuprins instantaneu si deja regretasem ce am spus. Se vede ca are probleme cu furia.
"Bine." a zis calmandu-se. " Si da, suntem ultimii din rasa noastra. Specia noastra a fost..." si s-a oprit.
Harry are probleme si cu datul informatiilor. Zice ce zice , apoi se opreste.
" Elena, lumea pe care o vezi e mai mult de cat crezi. " spune James delicat dandu-i o privire lui Harry.
M-am uiat la el , iar o mie de intrebari imi veneau in minte.
Dar informatiile nu erau de ajuns, ceva imi spunea sa nu mai pun atatea intrebari si sa nu ma mai afund in mizeria asta.
M-am ridicat rapid de pe scaun. Trebuie sa stau departe de baietii astia. Nu pot face fata situatiei.
" Trebuie sa ajung acasa. "
" Oh, ok. " Zice James gentil.
" Da, pot sa ma duc singura nu e asa departe... " zic in timp ce James ma apuca de mana dreapta, iar Harry de cea stanga. "
" Gata? " se stramba Harry.
" Ce credeti ca faceti?" zic si incerc sa imi eliberez bratele din stransoarea lor.
Dar era prea tarziu.
Tot ce vedeam era o lumina alba, iar corpul imi era amortit.
Vroiam sa tip, dar nu aveam voce. Tot ce puteam sa fac era sa clipesc si sa ma uit la mainile celor doi frati.
" E moarta? "
" Sigur ca nu este. Nu fii ridicol."
" Elena, poti sa ma auzi?"
Mi-am deschis ochii larg vazandu-i pe cei doi halbandu-se la mine. Stateam in curtea din fata.
" Cred ca nu trebuia sa facem asta." zice James mai mult scuzandu-se
" Da. Oamenii nu sunt buni in teleportari. "
Apoi mi-a trecut durerea de cap.
" SA NU MAI FACETI ASTA NICIODATA!" am tipat
Si-au ridicat amandoi mainile in semn de scuze, dar am putut sa vad furia in ochii lui Harry.
M-am ratoit , ducandu-ma sa descui usa din fata. Vreau sa stau cat mai departe de ei.
" Maine vin sa te iau. "
" Pot sa conduc si singura. " zic nervoasa
" Cu ce masina? "
Acum am realizat ca mi-am lasat masina la scoala cand Harry m-a ...erm... imprumutat.
" Bine. " i-am zis lui Harry, care , isi punea ochelarii de soare.
" Pa James. " Am zis cu o voce mieroasa .
Presupun ca ma joc cu nervii lui Harry.
Dupa ce am mancat incercand sa pun cap la cap toate informatiile, m-am dus in camera mea pregatindu-ma sa dorm.
CITEȘTI
The Styles Brothers - Română
FanficElena Campbell niciodata nu a dus-o bine. Dupa moartea iubitei sale surori mai mici si schimbarea locuintei inca proaspata in mintea ei, totul are sens pentru a se ascunde departe in lumea viselor, unde totul este mereu foarte usor. Asa-i? P.S. Ca...