Part2

185 14 0
                                    

Jihyo pov.

"Aku memulakan perjalanan memasuki kawasan sekolah..Tapi masa nak masuk sekolah,aku nampak 3namja yng handsome rupanya yng negok aku lain macam..tapi selama aku hidup,aku tak pernah nampak diorang..ahhh lantak la..ade pulak aku kisah.."

End pov.

Lalu jihyo masuk kedalam sekolah..tiba2,belakngnya jihyo ditarik oleh seseorang..

"Kau nak apa??"..tengkin jihyo

"Ni aku la.."...ujarnya..

"Ehh,mana jungkook??"...tanya jihyo..

"Hyo,kau kenapa Jungkook dah mati!"..ujar Luhan.

"Aku dah lupa..terlalu rindukan kawan aku.."..ujr Jihyo kesedihan..

"And kau ni..kalau nak panggil aku pun tak payah la macam tu..aku takut.."...Kata jihyo.

"Ala QOSC bian la...mana elok queen kita ni marah2,not cute.."...puji Luhan

"Ishh..ye ke..hahah..jom la.."..ajak jihyo..

Lalu mereka berdua masuk kekelas..

Vampire pov..

Mereka bertiga mulakan mencari pakaian sekolah..Semua la keperluan Pelajar..

"Hyung,apa nih??"..soal ricky..

"Apa lagi..baju sekolah la...ingatkan kita datang sini bukan sahaja2,tapi kita kan nak hidup macam manusia..ingat.."...ujar Joongki..

***

Keesokanharinya .

Chunkuk highschool..

"Hyo"..sergah Luhan

"Ishh..kau ni.."...ujar Jihyo marah..

"Jom la.."...ajak luhan lalu memaut bahunya jihyo..

Lalu mereka masuk kedalam kelas..
Belum sempat Jihyo nak melangkahkan kakinya,dia ternampak adiknya sedang berdating. jihyo mempunyai satu idea untuk mengenakan adiknya..

"Han,kau masuk la dulu..nanti aku follow.."..ujar Jihyo.

Luhan hanya menganggukkan kepalanya..

Jihyo terus pergi mengacau adiknya.

Jihyo saja menglanggar bahu adiknya..

"Upss..bian..terlanggar"...ujar jihyo dengan suara gedik..

'Ishh. Uniee ni memang nak kena la..siap kau balik..'...bisik hati Yubin..

"Sorry. I terlanggar namja awak..tapi namja awak handsome...."...puji jihyo..

"Number please?!"...mintanya..

"Heyy jihyo!!kau kan hot kat sekolah ni!!tak kan pakwe aku pun kau nak kebas??ishhh kau ni!!"...marah yeonja itu a.k.a..Hyuna.

Jihyo hanya tersenyum jahat...

"U, diam je??marah la dia!"...ujar Hyuna..

Lalu jihyo berdiri disebelah adiknya .

"Ingat!"..ujar jihyo lalu mencium pipi adiknya.

"Ya!!!Song jihyo~!!"...jerit Hyuna..

Yubin hanya mendiamkan diri sahaja..

"Yaa~~,awak buat apa??awak diam je bila awak dicium dengan Queen sekolah ni!!so awak suka la!"...marah Hyuna..

Go Away!!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang