Selepas makan, mereka menuju ketempat pengambilan Basikal..
"Noona kita naik berasingan ke? "..
"Ye lah.. "..
"Tapi basikalnya tinggal satu".
"Hemm. Kamu bawak noona lah. Okay? "..
"Okay ..chakaman~yeo"..
Selepas menguruskn pengambilan basikal, Ricky dtng dengn bawa basikal yng beraga dan berwarna pink. (Aigoo.. Malunya")
"Yaa.. Tak ada warna lain ke.?"..
"Mana ada noona. Ni jer"..
"Dh lah.. Okay Richana duduk diam2 tau.. Nanti jatuh.. "..
"Noona naik Ricky.. "..
"Dae.. Becareful noona".
"Dae. Araseo"...
"Okay. Kajjaa"..
Terus ricky bawa dengn laju, jihyo berada dibelakng peluk pinggang Ricky hanya sedikit, lalu Ricky memegang tangan jihyo agar dia peluk Ricky dengn erat..Jihyo hanya membiarkn shaja.. Akhirnya tangan jihyo menglingkari pinggang Ricky dengan seerat-eratnya..
Mereka berdua mengukirkn senyuman yng amat bahagia..
Ricky shaja membuat basikal itu tidak seimbang, Jihyo ketakutan terus memukul Ricky dengan Kuatnya..
"Yaa!! Appo".
Teriaknya dengan suara manja..
Jihyo senyum dengan gembiranya.Kebanyakn Pengujung memerhatikan gelagat mereka berdua.. Seprti pasangan kekasih..
Belum lagi 2minit, Ricky memberhentikn basikal. Jihyo melepaskn tanggannya.
"wae~yeo.?? "..
"Anni. Noona penat lah.. Noona tolak je lah yer.. Ricky penat ni"..
"Ouhh.. Bian la kalau Noona berat"..
"Anni.. Noona tak.. Just naik bukit jer Ricky penat. "..
"Ouhh.. Tak apa.. Biar Noona bawak.. Diam Jer richana ni.. Baik nyer".
Ujar Jihyo sambil mengusap Richana dengan kasih sayang..
"Dah ya. Kajjaaaa!! "..
Pecutnya dengan laju.. Alngkah terkejutnya Ricky dengan Jihyo.. Rambut jihyo berkibar kibar dan aruama bau rambutnya sambil membelai lembutnya dimuka Ricky...Membuatkn ricky terpegun lagi dengan jihyo..
Tangannya melingkari pinggang jihyo dengan lembutnya. Mukanya disandarkn dibelakng badanya jihyo.. Jihyo merasakn tetapi Jihyo hanya membiarkn sahaja.
"Ricky~ya.. Gwencana? "..
Soalnya tiba2..Mukanya still lagi bersandar..
"Dae. Noona bawak laju sikit.. "..
"Wae~yeo? "..
"Anni.. Sahaja jer.. Rase panas kalau ada didakapan noona.. "..
"Dae?? "
"Anni.. Badan noona panas..".
Mukanya bersandar lagi ,tapi kali ini mukanya berada ditepi, hanya pipinya shaja yng bersandar..
"Okay.. Ada2 jer lah kamu ni".
Ricky senyum gatal sambil gelak..
Selepas berbasikal, mereka lepak ditempat dimana pertunjukan bungaapi akan berlangsung..
"Richana sedapnya ditidur.. Sian kamu Ricky"..
"Tak apa.. Lagi pon dia penat.."..
"Ye lah tu.. Kamu dekat sini seorng jr ke? "..
"Anni Ricky ada 2hyung yng duduk sama.. Mereka satu sekolah dngn kita.. Tapi noona "..
"Tapi. Seorng lagi tak boleh sekolah".
"Wae? Dia sakit? Dh mati? "
"Ishh noona. Mana ada. Dia ada penyakit tak boleh disembuhkn. "..
"Yer ker. Kesianya.. Noona doaakn dia tak apa2 "..
"Dae. Gumawo noona"..
"Ehh.. Noona dh pukul berpe ni. ??"..
Lalu jihyo mengambil iphonenya...
"Lagi 2minit.. Tunggu kejap. "..
"Dae. ".
"But Noona.. Ricky ada nak cakap something"..
"Dae? Noona pun.. Ricky cakap dulu"..
"Sbenarnya Noona Rickyy... "..
"Line".
"Chakaman".
MARK
"awk buat apa sekarang? ".. (Read) 7.58pm
JIHYO
"Tengah date.. Waeyeo. ". (Read) 7.58.pm
MARK
"kita jumpa lepas awak balik boleh tak? "
(Read) 7.59pm
"Noona.. Nak dengar tak? ".
"Ouhh.kejap"..
JIHYO
"Okay.. Tapi kat mana? ". (read) 7.59pm
MARK
"Kawasan taman permainan awk.. Kalau awak jadi chat gan saya.. ". (Read)
8.00pm"Noona dah start.. ".
Ujar Ricky ..jihyo cepat masukn handfonenya kedlm poket kirinya..
Ricky terpegun dengan kecantikn bunga apai tadi.. Lalu Ricky sengaja meletakn kepalanya dibahunya jihyo..
"Ya.. Wae? "..
"Anni.. "..
Jihyo membiarkn sahaja..kepalanya jihyo menyandarkn dikepalnya Ricky..
Ketika bunga api terakhir, Ricky tak teragak2 mengrapatkn mukanya dengan Jihyo..
"Wae? Neo aapoo? "..
"Anni".
Jihyo terasa hembusan nafas Ricky yng mengoda. Rambutnya diselitkn dibelakng telingnya oleh Ricky.. Jihyo menelan air liurnya..
"Noona.. Ricky nk cakap yng ricky tergoda denngan noona.. Ricky tak kisah apa yng orng ckp. Tapi noona telh mengambil hati Ricky dengn lajunya.. Hati Ricky hanya untuk noona.. Noona saranghae.. Cheomal saranghae.. Noona nak tak jadi kekasih Ricky dan berada disisi Ricky selama2nya? "..
Kata2 ricky membuatkan Jihyo terkedu.. Orng ramai sudh meninggalkn tempat pentunjukan hanya tinggal mereka berdua shaja.. Hati jihyo berdegup laju.. Hatinya amat bahagia.. Entah apa yng mampu jawab. Drinya gembira sangat apa yng terjdi harini
"Nadu saranghae~.ricky ya.. Noona pun suka kamu.. Tapi noona tak dpt luahkn dengn cepat.. Terima kasih terima noona.. ".
"Noona.. Saranghae"..
Ujarnya lalu perlahan2 mendekati bibirnya jihyo...tak sangka jihyo membalas ciummanya.. Akhirnya agenda ciuman berlaku dlm hidup jihyo..
Tbc✌..
KAMU SEDANG MEMBACA
Go Away!!
VampirosMengisahkan percintaan tiga segi diantara 3kwan baik terus menjadi musuh..Mereka ialah Songjongki,Ricky dan juga Mark..Mereka terjatuh cinta dengan seorang yeonja iaitu Songjihyo.. Jihyo digelar queen of school chunkuk..Tetapi jihyo telah membuat sa...