Kali ni, jihyo tak percaya akan cinta.. Dia berazam.. Tk akan jatuh cinta pada sesiapa pun.
.............................................................
#waktu balik..
#yubin pov
"Mark.. Teman aku jom.. "
"Malas lah... Aku nk balik.. Banyak btul dugaan nya.. ".
"Alah. Teman lah.. Aku nk belanja kau.. Nak tak? "..
"Yer lah. "..
Ketika itu juga, Mark nampak kelibat Jihyo dengan luhan.. Mark memandangya dengan syangnya.. Tetapi, jihyo membalasnya dengan jelingan..
#jihyo pov
"Han? Mana awek kau? ".
"Dia tinggalkn aku.. Dia belajr luar negara.. Aku ditinggalkn.. So.. Sedih.. ".
"Alah.. Kesianya.. Dh lah.. Aku nk balik.. Kau ingt.. Hati2 tau.. Jangan sedih sangat..!"..
Perli jihyo.
Luhan hnya menjeling shaja..
Joongki terlihat jihyo dengan muka yng gembira..hatinya tenang melihatnya..lalu dia beredar dari situ..
#ricky pov
"Ricky~ya..aku balik dulu..kau hati2."..
Ujar bambam..
Ricky hanya menangguk faham..
#jihyo pov.
Lalu jihyo menglangkahkan kakinya keluar dri sekolah itu..
Dia menghembus nafas lega..
Dalam perjalanan, dia ternampak ank anjing sedang kelaparan ditengah jalan.. Lalu dia memberanikn diri untuk pergi.
Ketika itu juga, Ricky kelihatan disitu.. Ricky nampak jihyo yng berjalan kejalan raya.. Ketika itu juga, kelihatan kereta yng laju menuju kearahnya.. Cepat2 ricky berlari laju, dan nasib menyebelahi mereka.. Jihyo terselamat.. Akan tetapi, siku jihyo terluka.
"Gwencana? "..
Soal Ricky sambil membelit belit siku jihyo.
"Dae.. I okay.. U? ".
"Sya okay. "..
Akan tetapi, seluar dilutunya koyak.. Dan menampakkn darah yng bnyak keluar.. Disiku jihyo juga.. Darah membuatkn Ricky lemah.. Dia menahan sehabis-habisan..
Kelam kabut meraka bngun.. Dan jihyo membawa Ricky dibangku yng tersedia disitu..
Anak anjing tadi selamat.. Dan jihyo ingin membelanya..badannya kotor dn berbau..
"Kaki awak berdarah.. Tunggu sini.. Saya belikan ubat. "..
"Tak apa.. Saya namja.. Awak tunggu sini.."..
Terus ricky bangun pergi kekedai....
"Kenapa kamu duduk kat jalan? Nanti mati.. Tapi.. Mulai hrini sya akn jdi tuan kamu.. "..
Ujarnya dengan ank anjing itu.
#hyuna & hye kyo pov
"Wae!!! Kenapa ada org.. Kan aku dh cakap.. Negok orng.. Sekrang dibelum mati.. Aku nak dia mati dimata aku sendri.. "..
"Mana sya tahu ada Ricky.. "..
"Kamu kenal dia? "..
"Ehh? Sya.. Main teka.. "..
KAMU SEDANG MEMBACA
Go Away!!
VampireMengisahkan percintaan tiga segi diantara 3kwan baik terus menjadi musuh..Mereka ialah Songjongki,Ricky dan juga Mark..Mereka terjatuh cinta dengan seorang yeonja iaitu Songjihyo.. Jihyo digelar queen of school chunkuk..Tetapi jihyo telah membuat sa...