#malam
#rumah vampire
Mereka bertiga menikmati makan malam daging mentah..
(Diorng kn vampire. )
Suasana yng sunyi membuatkn Mark dn joongki rase tak selesa.. Kadng2 ketika mereka makan, mesti bersembang, gelak ketawa.. Tapi...Kali ini membuatkn suasana menjadi tegang..
Ricky membuatkn keadaan menjdi tak tegang.
"Hyung.. Esk nk keluar.. " ..
Ringkas drinya..
"Bo? "....
Serentak Joongki dn Mark...
Mata mereka bertentangan.. Terus Menjeling antara satu sama lain.."Buat apa? Esk hyung nk balik dh sana.. Malas nk duduk sini.. Sama shja keadaanya".
"Bo? Hyung..apa ni? Ricky dh selesa kat sini.. Tolong lah hyung... Esok Ricky nk luahkn perasaan kat dia.. ".
"Ingat. Kita lain dunia.. Lain keturunan.. "
Kata2 joongki membuatkn Ricky dn Mark melihat nya dengan penuh mrah. ..
"Kalau kau tak nk balik.. Tak apa. Hyung akan balik esok.. Esok hyung nk jumpa hyekyo.. "..
"Hye kyo? Dongsaeng hyung? Dia kat sini ke? Bila? Tak pernah nampak diapun.. Kelas apa? "..
"Mana hyung tahu.. Dia umur sama dngn kamu . Ke kamu satu kelas ?? "..
"Tak... Kelas kami ada dua.. So tak pernah nampak" .
Mark disitu seprti diabaikn. Lalu pergi meninggalkn mereka berdua..
"Kenapa tu hyung? ".
Joongki hanyaa mengangkat bahunya shaja..
"Esok kamu keluar dengan siapa? "
#jihyo pov
"Hyoo... Song jihyo... Eriwaaa!!! "...
Teriak oppanya..
"Aduh.. Pehal la mamat ni"..
Terus jihyo keluar dri biliknya..
"Bo? "
Ujarnya singkat
"Belikan oppa ubat.. Oppa sakit lah"..
"Are u kidding? Malam ni? Oppa agak2 lah.. Tau kn keadaan rumah sebelah ni!"..
"Ceptlah. Opp skit ni.. Tolong".
"Hyo.. Belikn lah.. Kesian dia.. Mana saeng kamu? ".
"Molla eomma.. Oky..mana duitnya..?? "..
Jihyo menglangkah kan kakinya kedepan pintu.. Matanya takut untuk melihat rumah sebelahnya.. Kakinya mengeletar ,dn susah untuk berjalan..jihyo cepat2 membuka pintu pagar.. Kakinya sudah keluar,langkah kakinya sudah berada didepan rumah berhantu itu... Tiba2 ...
"Arhhhhhhhhhhhhhhhh......."..
Sejurus mendengar suara yng menjerit itu, jihyo lari selajunya tanpa toleh kebelakng..
....suara yng kuat dtng dri bilik Mark..
Mereka bergegas pergi kebilik Mark...
Pintunya dikunci, barang dibilik itu dibaling.. Joongki berganjak untuk untuk menolak pintu itu dengann kuatnya..
"Bang! "
Pintunya ditolak dengan kuasanya.
"mark... Mark.. Kenapa ni?? "..
KAMU SEDANG MEMBACA
Go Away!!
VampierMengisahkan percintaan tiga segi diantara 3kwan baik terus menjadi musuh..Mereka ialah Songjongki,Ricky dan juga Mark..Mereka terjatuh cinta dengan seorang yeonja iaitu Songjihyo.. Jihyo digelar queen of school chunkuk..Tetapi jihyo telah membuat sa...