#2

1.5K 22 0
                                    

Jak jsme se začali bavit tak Daniela napadlo něco si zahrát. Co jiného je mohlo napadnout než flaška. Sedli jsme si do menšího kroužku a začali točit. Neměla jsem z této hry moc dobrý pocit, přece jen je to hra, která spočívá hlavně v tělesném kontaktu. Kdyby tam nebyl Michal asi bych šla domů. A tak se točilo, pilo...teda až na mě, já jsem se nějakým záhadným způsobem vždycky vyvlékla.


Sundala jsem si zatím jen mikinu a boty, protože jsem nechtěla šahat Bradovi do kalhot a Daniela nechat ať mi udělá ve výstřihu cucflek. S Tess jsme se jednou líbali, ale jinak to byli jen blbosti. Najednou se flaška zastavila na Michalovi a Bradovi. ,,Obejmi na 10 sekund Angel", řekl Brad a Michal se už ke mně nakláněl a objímal mě. Byl to úžasný pocit. Cítila jsem se v jeho náruči bezpečně, bezstarostně...v jiné dimenzi. Do té doby než se pokračovalo v točení.

Celou dobu jsem byla myšlenkami jinde, protože se mi pořád vracelo to jak mě objímal. Měl strašně pronikavou vůni, díky čemu jsem si zapamatovala i ty nejmenší detaily. Celou dobu jsem na něho koukala jako na nejdůležitější osobu v mém životě, ale on jí byl. Hra stále pokračovala a mě už docházelo oblečení. Všichni už se tam navzájem olíbali, strkali si ruky snad všude, ale já tam byla jako neutrální bod.


Další kolo flaška skončila ve směru Daniel Michalovi. ,,Bež za Tess, cucej se s ní a udělej jí pod kraťasy" spustil bez přemýšlení Daniel. Měla jsem v sobě menší vztek. Ano nechodíme spolu, ano může mi být někde s kým co dělá...jenže nebylo. Jakmile se Michal nalonil k Tess a začal ji líbat a u toho se snažil dostat rukou někam mládeži nepřístupno, zvedla jsem se, skoro se slzami v očích a řekla, že už musím jít. Vzala jsem si věci, v rychlosti se oblékla a téměř utekla z onoho bytu. Když se zavřeli dveře opřela jsem se na chodbě o stěnu a začala brečet. Sklouzla dolů a seděla na zemi s řasenkou pod očima, celá mimo a nešťastná.


Najednou jsem slyšela kroky. Zmlkla jsem, aby to vypadalo, že jsem už odešla. Slyšela jsem vrznutí dveří, které byli hned kousek ode mě. Měla jsem hlavu schovanou pod dlaněmi takže jsem neviděla kdo přišel. Dřepnul si přede mnou a položil mi ruku na koleno. Otevřela jsem oči v domění, že je to Michal...ale byl to Daniel. ,,Proč pláčeš?" zeptal se ,,já nepláču". ,,Ano pláčeš" chytl mě za tvář a usušil slzy ,,To kvůli němu". Jen jsem přikývla a sklopila oči.


Sedl si vedle mě a začal si se mnou povídat. ,,Nechápu jak si tě nemohl nevšimnout...jseš strašně pěkná, usměvavá mohla by jsi mít každého kluka, proč zrovna ten který tě nechce?". Pousmála jsem se ,,Nevím, prostě jsem ho viděla jako někoho s kým by mi bylo dobře...co se mi zdá jako blbost, protože ho vlastně skoro neznám." Napil se z flašky co si s sebou vzal a nabídl mi taky. Vzala jsem si flašku do ruky a trochu se napila. Ta silná chuť plná hořkosti mě přesvědčila o tom, že je to totálně hnusné a tak jsem mu to s kyselím výrazem vrátila zpátky. Tahle část se opakovala několikrát, takže jsem byla po chvilce trošku mimo. ,,Víš...víš, že jsem s tebou byl na základce ve třídě" řekl trošinku zpomaleně. ,,Fakt? Ani si tě nepamatuju". ,,Já vím, byl jsem do tebe...totálně zamilovaný...ale já byl pro tebe jako ty pro Michala, nic". Zamyslela jsem se.


Daniel trochu přebral a pomalu usínal. Pořád jsme seděli na zemi a byli opření o tu stejnou stěnu. Já se přisunula a přitulila se k němu. Dokonce jsem na chvilku usnula. Když se probudil chytl mě za ruku, díky čemu jsem se probudila. Podívala jsem se na něho. Na jeho roztomile modré oči, dokonalý úsměv...do očí jsme se dívali poměrně dlouho. Byla to chvíle, která se nedá popsat slovy...chvíle, kterou si zapamatujete. Naše rty se přibližovali a mě zrychlil tep. Byli jsme téměř na dosah a já zavřela oči. Konečně jsem se políbili. Líbali jsme se kratší dobu, ale za nedlouho nám do toho vstoupil Michal. Jeho udivený výraz byl docela nečekaný. Nedíval se jako by ho to překvapilo...ale zaskočilo.


Přestali jsme, protože mi to přišlo nevhodné. ,,Já jsem si ji tady přivedl tak co děláš Danieli?" překvapeně jsem se na něho podívala. ,,Celou dobu si o ni nejevil zájem, ale když najdnou víš, že se líbí někomu jínému tak je najednou tvoje?" Naštvaný výraz Michala mluvil za vše. Přistoupil blíž a zvedl Daniela za tričko. Chystal se mu jednu vrazit, ale Daniel uhnul a dal mu pěstí do břicha. Michal se naštval a dal mu jednu do obličeje. ,,DOST!!" zařvala jsem a oba toho nechali. ,,Tak fajn Angel, vyber si, koho z nás chceš" řekl mi naprosto zaskočující otázku. Celou dobu jsme byla platonicky zamilovaná do Michala, který mě ve všem ignoroval, ale pořád to byl ON, pan dokonalý.


,,Promiň, ale rozhodla jsem se jinak, i když toho možná budu časem litovat, ale pravda je taková, že i když je to mezi náma takový divný chci být s tebou." Podívala jsem se na Daniela. Michal praštil do stěny. A když se ke mě Daniel naklonil a políbil mě tak ho Michal strčil ze schodů dolů....


Doufám, že pokračování se líbí ;33

Díky za veškeré ohlasy SexyGirl ♥♥♥

Zakázané ovoce 13+ Kde žijí příběhy. Začni objevovat