karmazynowa porażka

319 21 3
                                    

Rudowłosa dziewczyna poprawiła swój sportowy strój, ostatni raz przejrzała zawartość torby i ruszyła w stronę kortu tenisowego.

Zbliżając się do niego, usłyszała charakterystyczny dźwięk odbijanej piłki tenisowej. Dziewczyna popatrzyła na zawodnika przez odgradzającą siatkę, by przyjrzeć się jego umiejętnościom.

Zawodnik grał z automatem, więc mógł tylko odbierać nadlatującą piłkę. Robił to jednak wspaniale. Odbierał zadawane ciosy jeden po drugim, skakał od prawego do lewego rogu kortu, wcale się przy tym nie męcząc. Dziewczyna, która go obserwowała stwierdziła, że chłopak może być od niej starszy co najwyżej dwa lata.

W pewnym momencie automat skończył grę a blondyn pochylił się do przodu i oparł dłonie o kolana, by odpocząć i unormować oddech. Gdy podniósł głowę dopiero zauważył wpatrującą się w niego dziewczynę.

- Chcesz zagrać? - spytał.

Rudowłosa bez słowa przyjęła propozycję i weszła na kort tenisowy. Zdjęła kurtkę, by jej nie przeszkadzała i podała przeciwnikowi butelkę wody, by walka była uczciwa. Pozwoliła mu odzyskać siły, a sama zaczęła rozciągać się przed meczem.

I wtedy zaczęła się gra.

Pierwszy gem rozpoczęła rudowłosa. Jej podana piłka przeleciała nad siatką i zetknęła się z powierzchnią właściwego pola podania. Blondyn bez problemu odebrał atak. Chłopak z początku myślał, że gra z amatorką lub początkującą tenisistką. Pomylił się jednak bardzo. Rudowłosa wygrywając kolejne punkty i gemy wrzuciła jego umiejętności w błoto.

Blondyn próbował ocalić swoją marną grę wyszukując u niej błędu stóp, ale wiedział, że wyszukuje ich na marne. Przegrał gemy, przegrał sety, przegrał grę.

Po skończonym meczu próbował godnie przyjąć porażkę i uścisnął jej dłoń. Dziewczyna uśmiechnęła się.

- Następnym razem zastanów się, komu proponujesz wspólną grę.

I odeszła.

X

Witam wszystkich serdecznie!

Jestem niezmiernie podekscytowana publikacją tej opowieści i mam nadzieję, że spodoba się ona również Wam.

Chętnie przygarnę każdą aktywność z Waszej strony!

PS: Akcja rozgrywa się w roku 2010, więc jest fetus Niall asdfgjklfhvhj

PS2: Główną bohaterką jest Gwen, którą część z Was zapewne poznała już w innych moich pracach, więc fetus Gwen asdfgjklfhvhj

~ earnest

tennis court ▲ n.h. ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz